j-- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hei. Har nå hatt Abit-hovedkortet med uguruklokke i 3 måneder, og den har aldri virket. Det eneste som kommer opp på den er uguru-logoen og rom-temperaturen. Jeg har installert nest nyeste software'n til "klokka" (abit_uguru_v2037.exe) (Den nyeste versjonen får jeg ikke lastet ned, den bryter midt i nedlastningen), men fortsatt ingen reaksjon. Og ja, den er koblet til Har søkt på forumet etter flere som har hatt problemer, og fant en.. Men for han gikk det bare ann å installere softwaren... Noen som kan hjelpe meg, eller vet om noen triks som kan gjøre at "klokka" fungerer? 1. edit: Der fikk jeg endelig ned den nyeste versjonen av uguru, men det hjalp ikke noe.. Men Erroren som kom opp når jeg prøvde å starte GuruClock fra windows, er nå blitt borte, men ellers ingen forandring :/ Kan også legge til at klokka viser ingen reaksjon når jeg trykker fysisk på knappene på klokka.. 2. edit: La til bildet Endret 19. mars 2005 av clvn Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du har nok koblet til feil på hovedkortet. Sjekk her: http://forum.abit-usa.com/showthread.php?s=&threadid=73066 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Føler meg helt idiot nå... Hvordan går det ann å misse det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå