elzo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg syntest gran turismo 4 skulle vært med i spillforumet. Der de mest omdiskuterte spillene er. Bare et forslag som jeg liker. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Trur nok ikkje Gran Turismo 4 er moden for det endå. Altså det er ikkje populært nok slik som Counter-Strike og dei andre. Lenke til kommentar
nord Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 konsoll spill passer ikke alltid inn i "populære spill", folk går lei det etterhvert. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Tror det blir helt uaktuelt med tanke på at spillet er upopulært på forumet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Tror det blir helt uaktuelt med tanke på at spillet er upopulært på forumet. http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=382744 Skjønner ikke helt hvordan du kan si at det er upopulært men Ser at det ikke er nok diskutert til å få sin egen del i "mest populære spill"-forumet, men å si at det er upopulært blir vel litt feil. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gaar paa antall traader om spillet, ikke antall poster i en traad. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Gaar paa antall traader om spillet, ikke antall poster i en traad. Hvorfor det? Du vil altså si at det bare er trådstartere som liker spillet? At et spills popularitet skal regnes utifra antall tråder? Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg syntes også at Gran Turismo 4 burde vært der, hadde faktisk tenkt til å lage en tråd om det selv nå. men da så jeg jo den her, å det var det ikke noe vits Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det går ikke kun på antall tråder. Det går også på hvor populært spillet er frem i tid. F. eks mange som spiller Half-Life 1 ennå, men tviler på at GT4 er like populært etter ei stund. Lenke til kommentar
Gjøran Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det går ikke kun på antall tråder. Det går også på hvor populært spillet er frem i tid. F. eks mange som spiller Half-Life 1 ennå, men tviler på at GT4 er like populært etter ei stund. du skal aldri si aldri Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 konsoll spill passer ikke alltid inn i "populære spill", folk går lei det etterhvert. Slik som Half Life2, Far Cry, Doom3, Halo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå