andreas76 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Som topic, er det noen som har erfaringer med denne motoren? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Det er en av de beste TDI motorene på markede i dag, den siste utgaven av 2,5 Tdi motoren leverer 180hk, en liten chip og du har 225hk. Levetiden er det heller ikke noe å si på, men diesel motorer har generelt lengre levetid uansett en det en bensinmotor har. Endret 20. mars 2005 av zandro Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan er vedlikeholdsvennligheten da? Regreimskifteintervall? Andre dyre momenter? På min '96 modell rekke 5'er TDI er det skikkelig dyrt å skifte regreim. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hvordan er vedlikeholdsvennligheten da? Regreimskifteintervall? Andre dyre momenter? På min '96 modell rekke 5'er TDI er det skikkelig dyrt å skifte regreim. Rekke femmer TDI? Da har du vel en Caravelle eller en Transporter? Kan ikke akkurat si at disse bilene er "mekanikervenlig" Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Det er en Audi A6 de har klart å presse motoren nedi. Kan jo ikke skifte viftereim uten å ta av støtfanger en gang... Slik jeg har forstått det så var V6en motoren som tok over for rekke 5'eren. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Fronten må fjernes fjernes selv på 1.8T motoren, så uansett motor på så må fronten av når reima skal byttes på Audi A6 Endret 31. mars 2005 av zandro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå