Erad Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hm, jeg tenker på å kjøpe denne rammen. så fant jeg ut at twinx ram ting er for dual channel. Funker den i et abit kv8-max3 kort da? siden den er single channel alstå. Eller har dere andre gode forslag til 1 gig ram til under 1800kr ? Endret 19. mars 2005 av Erad Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Tror det funker, men du vil ikke dra nytte av dual-channel funksjonen! (Er ikke helt sikker) Men hvis du ikke har tenkt å bruke de i dual-channel er det vel egentlig ikke vits å betale for det, men hvis det er dette den RAM-en du vil ha så er det bare å kjøpe så kan du heller beholde den når du oppgraderer hovedkortet og da vil du få nytte av det! -MortenGj Lenke til kommentar
Erad Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Ja, hvis jeg betaler ekstra for en feature jeg ikke kommer til å bruke, så er jo ikke det noe vits. Når den tid kommer at jeg skal kjøpe ny maskin, så kjøper jeg ny ram likevel Så, forslag til singel channel non-ecc non-reg 1 gig ram til under 1800kr? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg