Cerb89 Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 hvem kommer med nye spørmål? Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kan gjerne slenge opp et par, jeg Hva het Homers kvinnelige kollega som han ble "forelsket" i? Hva fikk Bart i gave da han ga blod til Mr. Burns? Og hvilken blodtype har Bart og Mr. Burns? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 det er rart, siden på episoden "large marge" da Marge fikk silikon i puppene, var de på en restaurant, og alle mennene sang en sang, og Mr Burns sang: " you make me feel so young as the blood I get from sheep" Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Hva het Homers kvinnelige kollega som han ble "forelsket" i? Mindy Hva fikk Bart i gave da han ga blod til Mr. Burns? Statue (eller tar jeg feil?) Siste vet jeg ikke. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Japp. En gigantisk trestatue! Husker jeg ikke feil, hadde Bart og Mr.Burns blodtypen "Double O negative"? Noen som vil bekrefte/nekte? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 eller saueblod som han sang i sangen Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Gadd ikke å lage en ny tråde så jeg forsetter på denne. Jeg fant denne testen da jeg surfet litt. Jeg fikk 21/30, hva får du? Endret 6. mai 2005 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Gadd ikke å lage en ny tråde så jeg forsetter på denne. Jeg fant denne testen da jeg surfet litt. Jeg fikk 21/30, hva får du? Jeg fikk 22/30 Lenke til kommentar
GeO Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Fikk 23/30, jeg. Må understreke at det var litt gjetting der ... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 mr burns og bart har vel 00-? Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Den testen der innebærer jo å svare på spørsmål som verken den jevne eller den litt-over-gjennomsnittlige Simpsons-fan klarer sånn uten videre. Ikke bare er spørsmålene temmelig vanskelige i utgangspunktet, men alternativene er jo også ganske like på en del av spørsmålene. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Gadd ikke å lage en ny tråde så jeg forsetter på denne. Jeg fant denne testen da jeg surfet litt. Jeg fikk 21/30, hva får du? Jeg fikk 22/30 me2 her er et par spm. til: Hva het grunnleggeren av springfield, før han het Jabudaia Springfield? Hva sa lisa til folket i springfield om Jabudaia Springfield sitt foræderiske opphav? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 her er et par spm. til:Hva het grunnleggeren av springfield, før han het Jabudaia Springfield? Hva sa lisa til folket i springfield om Jabudaia Springfield sitt foræderiske opphav? Du så på i dag, du også? 1. Jebediah het egentlig Hans Sprungfeld, George Washingtons piratfiende som opprinnelig hatet Springfield. 2. "I've been doing some research, and Jebediah Springfield was... great!" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) sikkerhetsansvarlig? Nix, sektor 7G Edit: 22/30 halvparten var gjetting... Endret 12. mai 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå