Gå til innhold

Praktiske spørsmål om modding

Anbefalte innlegg

Vurderer å modde kabbisset mitt med sidevindu, men det er tross alt bare 2 mnd gammelt, og hele pc'en har 3 års garanti. Har hørt at hele garantien ryker hvis du begynner å sage i kabinettet. Stemmer det? Er litt kjipt å tenke på at hvis noe skulle streike i fremtiden, så har jeg ingen ting jeg skulle ha sagt.. :dontgetit:

Alternativet er å kjøpe en ny sidedør med vindu for 200 spenn (nesten 400 inkl. porto :( ) Jeg er sikker på at jeg hadde greid dette minst like bra selv,kanskje bedre.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Garantien ryker, dessverre! Det beste hadde vært å kjøpt en dør, egentlig.

Men hva er så farlig om garantien på kabinettet ryker? Åssen kabinett har du da? Om du skal modde det må du regne med at garantien fyker, men det er ikke så farlig som det høres ut som! Om man ikke har kjøpt en komplett PC som f.eks. Dell eller HP da..

Lenke til kommentar

Tror nok du sager vekk garantien da ja.. men hvis du behandler det fint og noe allikavel streiker... så spørs det helt på hvilken pc du har og hvor du kjøpte den... Du kan være heldig å få ny :) og hvis det bare f.eks harddisken som streiker kan du jo sende tilbake kunn den og da vet de ikke om du har saget i kabinettet eller ikke :)

-MortenGj

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...