EmiL_S Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Hei igjen! Siden ingen har noen gode forslag til problemløsninger på mitt forrige problem, og jeg ikke får fiksa det sjøl heller.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=384701 Så kjøpte jeg et pcmcia kort som heter soundblaster audigy2 notebook idag, men jeg får beskjed om at det ikke finnes noe kompatibelt kort når jeg prøver og innstallere det. Noen som har erfaringer med slike kort? Jeg er ganske njuub på data egentlig... Alle innspill mottaes med glede! Hilsen en fortvilt kar som vil ha stabil lyd på pc'n *Edit dag nr 2* Jeg har visst bare ikke satt det hardt nok inni.. Nå kom det seg, det hjelper og bli sint, men lyden knitrer. Pulserende hjerteslsag-skurr... Noen som veit hva jeg må gjøre da da? Sålenge jeg ikke trykker på noen ting eller har åpne programmer jeg bytter mellom så fungerer det greit, men med en gang jeg "stresser" maskina litt så knitrer det... Endret 20. mars 2005 av EmiL_S Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hei Emil! Har lenge ønsket meg et slikt kort......Forsvinner skurren om du tar ut strømpluggen fra pcen? Er du fornøyd ellers med kortet? Gir det bedre lyd enn det innebyggde? Tar det mye strøm fra batteriet? Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg leverte det inn igjen, jeg ville ikke ha ett lydkort til 1200kroner som skurra og lagga... Vet ikke om det var noen forskjell når jeg kjørte på batteri, har den på strøm 24/7. Så beklager, har ingen andre erfaringer enn att det ikke funka for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå