cybirg Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei! Er det noen her som har Powercolor X800XL VIVO med Samsung 1,6 ns ram her? Jeg skullle gjerne hatt BIOS til denne i et forsøk på å oppgradere et Powercolor X800 Bravo Edition med R430 kjerne og 12 pipes til X800XL med 16 pipes. Eneste forskjell på disse to kortene er nemlig antall åpne pipes. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Takk, har kikket der men versjonen til Powercolor der har 2,0 ns ram. Vil det ha noe å si? Vil kanskje Club3d sin bios fungere? Den mangler imidlertid VIVO, men det er ikke slik at VIVO-funksjonen ikke vil fungere etter oppgradering til en BIOS fra et kort uten VIVO? Endret 19. mars 2005 av cybirg Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Takk, har kikket der men versjonen til Powercolor der har 2,0 ns ram. Vil det ha noe å si? Vil kanskje Club3d sin bios fungere? Den mangler imidlertid VIVO, men det er ikke slik at VIVO-funksjonen ikke vil fungere etter oppgradering til en BIOS fra et kort uten VIVO? Biosen må støtte 1,6 ns ram. Så den Powercolor biosen vil ikke fungere. Vist ikke jeg tar helt feil, så vil den Club3d biosen fungere. Så lenge det er en 1,6 ns bios. Det derre med ViVo er jeg ikke helt sikker på. Men tror ikke det har noe å si. Lykke til P.S. Du kan jo bare flashe inn Club3d biosen å se om det virker. Virker det ikke, så kan du jo bare flashe tilbake til orginal bios igjennom et PCI skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå