Chevelle Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Bruker bios brikken fra den første ATA 100 kortet som kom fra Abit som nøkkel ring. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg bruker en samsung SD-ram brikke! Kanskje jeg heller skal buke toppen på den gamle IBMen min? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 kremt: Jeg har en 3,2 hhz p4 på nøkkelknippet da.. slå den Har "Metalldekslet" og core(er visst limt fast, klin umulig å få av) sammen Kan gi dere webcambilde hvis det er ønskelig... Du kunne jo solgt den cpuen nope.. produksjonsfeil på cpu, ble for varm, klarte ikke å boote engang før cpu error and shit.. fikk en ny 3ghz av komplett, trengte ikke å sende inn den gamle, pluss at jeg fikk noen småting som mellomlegg Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Ingen som har tenkt på å bruke et kabinett som nøkkelknippe da? eller en skjerm på øreringen for dere av dere som har det? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Ingen som har tenkt på å bruke et kabinett som nøkkelknippe da? eller en skjerm på øreringen for dere av dere som har det? den var bra Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg her sett noe sånt før, å bruke en gammel prosessor som nøkkelknippe. Men jeg syns at det hadde vært kult å bare ha kjernen hengende rundt halsen på et kjede. Jeg hadde gått for en amd kjerne da hehe. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Tok en gammel harddisk, åpnet den, stripset den sammen igjen og boret et 5mm hull tvers gjennom, umulig å miste nøkler med den nøkkelringen. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) hahah. verste jeg har hørt.. jeg lagde en nøkkelring av et gammel hovedkort.. bruker sekk for å få den med meg. (btw, jeg gjør ikke det ) Endret 21. mars 2005 av perstian Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Hvorfor ikke trå til skikkelig når du først er i gang: Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Min gamle Athlon 1200 er under operasjon nå Da må du legge ut bilder her når du blir ferdig Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg har en HALV gammel EDOram brikke i nøkkelknippe jeg.. synes den er fin Lenke til kommentar
loqron Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 wow Veldig nyttig veileder :!: "Den ultimate geek nøkkelknippen" Lenke til kommentar
razer Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Min gamle Athlon 1200 er under operasjon nå Da må du legge ut bilder her når du blir ferdig Prøver.. Men får f*** ikke hull på den... Skulle hatt en stavboremaskin tror jeg.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Dette er nøkkelknippet for EKTE mannfolk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå