Grape Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva er anbefalt overklokking på denne med "boxed"-vifta? Har socket939. Hva bør jeg sette bus og volt på for stabilitet? Kjører nå på standard volt, 210mhz bus. 2.1ghz går uten problem, men regner med den kan gi mer? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva er anbefalt overklokking på denne med "boxed"-vifta?Har socket939. Hva bør jeg sette bus og volt på for stabilitet? Kjører nå på standard volt, 210mhz bus. 2.1ghz går uten problem, men regner med den kan gi mer? Men en Thermaltake XP120 vil du få fine tmeps. Men BOXED vifta går nok litt lengere. Angåene overklokkinga: Du øker HTT til det blir ustablit. Så øker du vCore til det blir stabilt igjen. Gjør dette flere ganger. Pass godt på tempen. Evt. vis du ikke har så overklokkinsvennlig minne kan du stille på divideren(elns). Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva er anbefalt overklokking på denne med "boxed"-vifta?Har socket939. Hva bør jeg sette bus og volt på for stabilitet? Kjører nå på standard volt, 210mhz bus. 2.1ghz går uten problem, men regner med den kan gi mer? Men en Thermaltake XP120 vil du få fine tmeps. Men BOXED vifta går nok litt lengere. Er du gal, mann!? En XP120 med en anstendig vifte gruser boxed kjøleren. Med luft er ikke 2,6-2,7Ghz urealistisk, men ville vært fornøyd om den var stabil ved 2,5Ghz Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Han mente vel at boxed-vifta går litt lengre enn til 2.1GHz. Lenke til kommentar
Grape Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Tror ikke vifta mi klarer mer enn standard Blir fort varm når jeg kjører den på 2.1 Skal invistere i ei bedre vifte nå og få kjørt opp hastigheten litt. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Han mente vel at boxed-vifta går litt lengre enn til 2.1GHz. Akkurat Endret 19. mars 2005 av BaX Lenke til kommentar
ADT Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Han mente vel at boxed-vifta går litt lengre enn til 2.1GHz. Akkurat HAHA! Sorry, trodde du hadde en skrue løs jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå