Marcelo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva kan jeg gjøre med dette har aldri hatt sånn feil, hva kan jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 please, noen som helst så kan hjelpe meg ut her?? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Du har laget et script som kjører i loop og dermed skaper en memory leak. Det gjør at resursene blir slukt (men aldri friløst). Du må nesten bare jobbe deg gjennom scripte ditt og finne hvor feilen ligger. Hvis det er et bittelite script kan du jo prøve å poste det her. Hvis dette er en feilmelding som dukker opp på en SWF fil du har fått i mail, lasta ned eller på en webside...så slett filen eller ikke gå ditt mer. AKIRA Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 feilen kommer opp selv om jeg ikke gjør noen ting på pc`en eller bare sitte å lese på en side så ikke bruker det programet. hvor kan jeg finne det scriptet??? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ja, noen så kan hjelpe meg ut med dette, for jeg finner ikke ut av det selv, har prøvt ganske lenge, så hvis noen har noen ideer så hadde det vert helt topp??? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 du har aktiv og oppdatert antivirus på maskins di? og kjører ad-aware eller lignende jevnlig? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Ja jeg har aktiv og oppdatert antivirus på maskinen min, jeg har Nod32. Og ja jeg kjører adaware og spyboot jevnlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå