mattifnatt Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) hei!. nå trenger jeg hjelp (igjen) vi fikk en pc utdelt av jobben som jeg var utrolig begeistret for. alt untatt at den var i et "Hp" kabinett med en slags bastard versjon av en kryssning av HP og WinXP Home installert på hardisken. anyways. det eneste jeg likte med kabinettet var at det var firewire, usb og lyd uttak foran på det. skulle gjerne hatt et kabinett som hadde det samme. andre viktige faktorer er: kabinettet må være nogen lite. (hoved kortet har 1 apg plass og 3 pci plasser) kabinettet må ikke være spesielt tungt. kabinettet kan ikke ha ekstremt stygt utseende. på forhånd takk! Endret 19. mars 2005 av mattifnatt Lenke til kommentar
mattifnatt Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 her er bilder, forresten.. Lenke til kommentar
mattifnatt Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 og forsiden... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Artic Cooling har et kabinett som er weekend tilbud har komplett. Dette kabinettet har mange fine løsninger. USB audio og firewire(?) i front. Hw.no har forøvrig testet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå