Stoltenberg Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Nå har ikke jeg spilt dette spillet, men finnes det klaner eller guilder i CoH? Lenke til kommentar
Ekseth Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja det finnes klaner der og, men dem heter Super Groups Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 13. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2005 åkai, men er det noen norske der ute? som jeg kan joine? Lenke til kommentar
Ekseth Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg har en skandinavisk super group gående. United scandinavian hero group. den er på union server Nicket mitt er Tom Strange, du finner meg enten på atlas plaza ved statuen. eller litt her og der, vi er 8 i gruppen, hvor vi har ulike lvl's send meg en melding i spillet så kan du bli med i gruppen Ekseth Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 18. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2005 aight.. men nu har jeg en level 23 nat def på Protector, og en lev 5 tech blaster på Freedom. Så blir jeg da nødt til å lage enda en ny i union? Det var en liten strek i regningen. Lenke til kommentar
Ekseth Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 har du lyst så har du lov. det er noen andre med low lvl, så det går fort å lvl opp. bare spør hvis du trenger hjelp. Ekseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå