fjeddiu Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Går det virus på msn nå for tiden Pappa sier det så jeg tørr ikke og logge på!!! Pappa sier at det først og fremst ødelegger norton Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er ingen virus som sirkulerer på MSN nå, så du kan trygg logge deg inn på msn. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Sålenge du ikek tar imot filer fra andre på msn, så er du uansett rimlig trygg. AtW Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Går det virus på msn nå for tidenPappa sier det så jeg tørr ikke og logge på!!! Pappa sier at det først og fremst ødelegger norton Nok et eksempel på foreldre som tro de kan litt for mye..... Så lenge du ikke tar imot noen filer er du trygg..... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Går det virus på msn nå for tidenPappa sier det så jeg tørr ikke og logge på!!! Pappa sier at det først og fremst ødelegger norton Nok et eksempel på foreldre som tro de kan litt for mye..... Så lenge du ikke tar imot noen filer er du trygg..... Pappa har vel rett i både at det er virus på msn, og at det kan sette virusprogram ut av spill? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Går det virus på msn nå for tidenPappa sier det så jeg tørr ikke og logge på!!! Pappa sier at det først og fremst ødelegger norton Nok et eksempel på foreldre som tro de kan litt for mye..... Så lenge du ikke tar imot noen filer er du trygg..... Pappa har vel rett i både at det er virus på msn, og at det kan sette virusprogram ut av spill? Joa, men som sagt så er det minimal fare for å bli smittet så lenge man ikke tar imot noen filer. Er ikke farligere enn vanlig surfing på nettet iallefall..... Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Så lenge du ikke tar imot noen filer er du trygg..... Eller trykker på "virus" linker... Siste store MSN viruset spredte seg som en link... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå