Gå til innhold

Panasonic X700, Chess og MMS/GPRS

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg sliter med å få dette til å fungere.

Manuelt oppsett på Chess sine sider får jeg ikke til å fungere, og jeg finner lite annen informasjon på nettet. (Kundeservice sliter litt de og)

Om noen kunne hjelpe hadde det vært strålende!

Får feilmelding når jeg skal surfe på nettet med mobilen: "Ikke svar fra gateway".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,,akuratt samme problem har jeg med min panasonic x700.

Jeg bruker netcom konant og får ikke til mms/wap..

Jeg har bestilt sånn oppsett fra netcom men det funker ikke allikevel.

Jeg tror det er noe spess med telefon instillingene pga jeg for også opp "Ikke svar fra gateway".

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt, så har ikke Chess eller Telenor (vet ikke med Netcom) slike automatiske innstillinger via SMS, det var det jeg fikk beskjed om i alle fall. Samt at jeg ikke finner på noen av nettsidene da.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg har skjønt, så har ikke Chess eller Telenor (vet ikke med Netcom) slike automatiske innstillinger via SMS, det var det jeg fikk beskjed om i alle fall. Samt at jeg ikke finner på noen av nettsidene da.

Det du sier er bare tull

Alle operatører bruker enten Telenor sitt nett eller Netcom sitt. Jaja. Det er et til i Oslo, men det driter jeg i.

Så du må vite hvilket nett de bruker så drar du ned oppsett fra Telenor eller Netcom.

Fungerer alltid. (Hvis det ikke fungerer er det som regel telefonen det er noe tull med eller abonnementet)

Telenor har oppsettet sitt på en knapp på venstresida på startsiden deres, vet ikke med Netcom.

Lenke til kommentar
Det du sier er bare tull

Nei, det var ikke tull, det var bare upresist.

Når det gjelder Panasonic X700 kan Netcom sende automatisk innstillinger, men Telenor har ikke lagt ut automatisk innstillinger for den modellen ennå.

Lenke til kommentar
Off topic:

Kan ikke du skrive dine erfaringer og synspunkter om x700 evt skrive inn erfaringer her?

Lurer litt på den tlf skjønner du...

Jeg kan gjøre det når jeg har fått testet den ut litt ja. Bare brukt i to dager til nå.

Nå skal det sies at jeg ikke har mye erfaring med tilsvarende mobiler da. Dette er første jeg har som støtter MMS, GPRS, Ir, BT++

Og jeg har alltid hatt Panasonic'er. Dette er min fjerde.

Enda viktigere kanskje; jeg valgte denne telefonen fordi det var den jeg _ville_ ha. I dette tilfellet har jeg ikke brydd meg døyten om tester, sammenlikninger med andre telefoner eller noe annet. Jeg ville ha _denne_.

Jeg kan ikke veie mobilen opp mot andre telefoner, da jeg har lite erfaring med noe annet.

Foreløpig liker jeg den veldig godt, det er vel det enkleste jeg kan si til nå :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...