DDuck Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei. Har kjøpt følgende vannkjøling: Mist Dual Rad , Gpu og NB Tenkte jeg skulle kjøpe ett kabinett, så jeg får plass til alt i. Trenger da et kabinett som har god plass til vannkjølinga og 6 harddisker. dvd-rom osv Har tenkt litt på CM Stacker eller lian li pc70usb. Noen som har noen forslag, eller andre kabinetter å anbefale ? Er helt grønn på vannkjøling Alle forslag taes imot med stor takk Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Denne er jo laget for vann kjøling men så er den dyr da. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) dyr og dyr....når fyren har svidd av nesten 3.500 på vannkjøling ville jeg tro at han har penger til et fett kabinett.... Endret 19. mars 2005 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
apwr Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg ville definitivt gått for Coolermaster CM Stacker. Kongekabinett! Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 He he fett med penger har jeg ikke men Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Lian Li'et jossimd nevnte er supert til det! Men om du har dremel og liker å kutte litt kan du enkelt lage noe sånt av et Lian Li Fulltower.. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har selvet MIST Tsunami Dual Rad (S754/S939/S940) sett montert i et Lian Li PC6277B. Dette kabinettet er som lagd for det vannkjølingssettet, og omvendt Eneste er at en må lage enda et hull slik at en får utnyttet 240mm radiatoren, slik: Men det er lett. Det dekkes da helt under dekselet i toppen, slik: Og slik ser det ut innvendig: Nå har ikke jeg chipset blokk (noe jeg angrer meg for nå!), men har en AC Twinplex 6800 på 6800 Ultra'et mitt. Når du har 240mm radiatoren i toppen, er det akkurat plass nok til og skvise inn en Sunbeam Rheobus (viftestyring) i det øverste brønndekselet. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Takker for hjelpen. Fikk rabatt på CM Stacker´n så jeg valgte den. Men sliter litt med å plassere alt i det. Noen som har noen bilder eller link til sted hvor det er forklart litt med bilder osv, ang plassering av Radiator osv ? Det hadde vært knall Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvor fikk du rabatt på den? :O Er forresten et fantastiske kabinett! Grattis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå