Tommy Angelo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Skulle ta en backup av div ting og tenkte jeg skulle ta med fonter i samme slengen. Høyrekilkket på windows/fonts, valgte "send til cd-rw stasjon", brant de filene jeg ville ha backup av men font mappa ble liggende igjen etter platen var ferdig. Og de ville ikke la seg slette, etter masse mass klarte jeg til slutt å få f...skapet over i søplebøtta og der ligger de enda. De nekter rett å slett å la seg slette. Har prøvd med Track eraser pro + den vanlige "tøm papirkurven" ingenting hjelper. Svaret er at filene er skrivebeskytet eller i bruk. Har prøvd å slette orginal fontene og restarte slik at de ikke skulle være i bruk men det hjelper heller ikke. Åpen for alle gode forslag Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Prøvd å slette dem i sikkerhetsmodus? Noen av fontene kan være i bruk av f.eks windows themet og lar seg derfor ikke slette. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Hmm burde jeg vel egentlig ha klart å tenke på selv... men det hjalp, thank u Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå