a_tomren Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvordan se forskjell på AMD 64 Socket 939 CPU'ene? Nå snakker jeg om winchester og newcastle o..sv, hva er egentlig best? Hvordan ser jeg hva merke det, på varenr'et slutter noe med BIBOX og noen med ASBOX. Er litt forvirret. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hvordan se forskjell på AMD 64 Socket 939 CPU'ene? Nå snakker jeg om winchester og newcastle o..sv, hva er egentlig best? Hvordan ser jeg hva merke det, på varenr'et slutter noe med BIBOX og noen med ASBOX. Er litt forvirret. Takk for all hjelp! BIBOX er Winchester og AWBOX er Newcastle. Winchester har 90nm mens Newcastle har 130nm. Dvs. at Winchester CPU'en utvikler mindre varme =) Det er flere forsjeller og, men det er så sent nå Lenke til kommentar
a_tomren Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Hehe Okey takk for hjelpen! Takk for at du svarte på så kort tid midt på natten, kl 05:10 Mvh. Alexander Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hehe Okey takk for hjelpen!Takk for at du svarte på så kort tid midt på natten, kl 05:10 Mvh. Alexander Hehe, får vel snart legge meg ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå