tommy40 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Tenkte jeg skulle bruke natten på å formatere, men klarer ikke å boote fra CD. Jeg har vært i Bios og satt opp cd-rom som 1. boot, men til ingen nytte. Har trykket på hver eneste knapp på tastaturet (pluss noen til), men windows xp starter bare som vanlig. Er det noe jeg kan ha glemt? Jeg klarer å åpne CD'n i Windows, men er det mulig å formatere derfra, eller blir det bare en reinstallasjon av operativsystemet? Det var to kjappe spm, og jeg håper på to kjappe svar.....så er helgen reddet. mvh tommy Et tilleggspm, selv om det ikke hører hjemme her. Pc'n min bruker alltid over 200 i minne, selv uten noen programmer oppe. Og da har jeg til og med deaktivert Norton og fjernet noen unødvendige saker som windows kjører i bakgrunnen. Er 200 unormalt mye? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Brøv å fjerne botalternativet for HDD, kanskje du får til å boote med cd da. Kanskje CD er ødelgt? Lenke til kommentar
tommy40 Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Har fjernet bootalternativet for HDD, og CD,n funker på en gammel pc jeg har stående, så det er nok noe annet. Men takk for tips. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Bruker du USB eller PS2 tastatur? Etter min erfaring må man bruke PS2 tastatur for at plata skal registrere at du "trykker en tast". Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Ser du noe til spørsmålet om å "trykk en tast for å boote fra CD"? Hvis du ser det så har den begynnt å boote fra CD. Endret 19. mars 2005 av hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå