Gå til innhold

Hva slags gruppe periode har du akkurat nå?

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager, jeg pleier ikke å kommentere skrivefeil og slikt, men jeg føler bare jeg må: matall? matal? Det heter da virkelig ikke det. Metal/metall skrives det.

Hva i helsike er det du prater om? Metall - norsk for metal...

Han ble vel irritert fordi du hadde skrevet både matall og matal i din første post :shrug:

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

tror jeg begynner på en ny system of a down periode. den første var ikke så veldig lang da... vet ikke om denne kommer til å bli så mye lengre..

føler jeg kanskje burde begynne å digge et band litt intenst nå, lenge siden jeg har hatt den følelsen :p

Lenke til kommentar

Siste band jeg har vært skikkelig oppslukt av må være Mournful Congregation, The Dawning of Mournful Hymns (samle)albumet er rett og slett strålende, og lett blant det beste innen Funeral Doom.

Ellers har det vært mye Gabriel-era Genesis i en lengre periode nå, og jeg har kommet meg mer inn i den klassiske verden, Beethoven, Bach, Mahler og Tchaikovsky har jeg skaffet/hørt det meste av.

Lenke til kommentar

hm....føler gammel når jeg sitter her og hører på Garth brooks, Alan jackson, stage dolls og annet som jeg antar ikke har kommet fram i denne tråden..

men er mye bra ellers også da....Sonata arctica, rhapsody, metallica og annet...metal har veldig mange bra ballader..

spesielt Sonata arctica - Replica er nydelig

Lenke til kommentar
hm....føler gammel når jeg sitter her og hører på Garth brooks, Alan jackson, stage dolls og annet som jeg antar ikke har kommet fram i denne tråden..

men er mye bra ellers også da....Sonata arctica, rhapsody, metallica og annet...metal har veldig mange bra ballader..

spesielt Sonata arctica - Replica er nydelig

Så sant, så sant :love:

Du har helt sikkert hørt den, men hvis ikke; Broken (sonata) eller last drop falls for den sags skyld :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...