SjokoladeJesus Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 At The Drive-In, Tori Amos og Nine Inch Nails snurrer mest her om dagen, uten at jeg helt kan kalle det en periode av den grunn. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 -The Vines, aner ikke hvorfor. Fant plutselig "Highly Evolved" bak noen bøker her om dagen. Satte den på, og har hørt mye på den siden. -Immortal. En stund siden jeg har hørt på det også. -Blood Brothers. Ikke så lenge siden jeg kjøpte Crimes. Genial plate. Hører som regel ikke på ei plate flere ganger på rad, det er ikke tilfelle her heller. Men er disse som har gått flest ganger her, den siste tida. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Death. The Philosopher er heftig å lære seg på gitar. Endret 19. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Death.The Philosopher er heftig å lære seg på gitar. den sangen er HEFTIG! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Death.The Philosopher er heftig å lære seg på gitar. den sangen er HEFTIG! Det skal jeg love deg! Fy faen! Elsker oppbygninga på den sangen! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Death.The Philosopher er heftig å lære seg på gitar. den sangen er HEFTIG! Det skal jeg love deg! Fy faen! Elsker oppbygninga på den sangen! ja fy faen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) den sangen er HEFTIG! Det skal jeg love deg! Fy faen! Elsker oppbygninga på den sangen! Den er RÅ. Tøff tekst også... den er bare helt gjennomført. Musikkvideon er også stillig, selv om den bærer preg av å være gammel og "billig". Endret 19. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 den sangen er HEFTIG! Det skal jeg love deg! Fy faen! Elsker oppbygninga på den sangen! Den er RÅ. Tøff tekst også... den er bare helt gjennomført. Musikkvideon er også stillig, selv om den bærer preg av å være gammel og "billig". Det er ikke musikkvideoen som setter musikken til Death i den posisjonen de er i. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 det enkle er ofte det beste Nå måtte jeg bare tenke på Immortal. Haha. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Det er ikke musikkvideoen som setter musikken til Death i den posisjonen de er i. Selvfølgelig. Det er musikk det handler om ikke video. Uansett, når det kommer til enkle musikkvideor så er det ingenting som slår Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ. Endret 19. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Uansett, når det kommer til enkle musikkvideor så er det ingenting som slår Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ. Den er rå! :!: Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hmm, for tiden er det vel Finntroll, gammel Dimmu Borgir (de to første platene), og Emperor som jeg hører mest på. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg har stort sett ikke hørt på noe annet enn RAGE de siste månedene. Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Disturbed Kent Ministry The Mars Volta Lenke til kommentar
YBD Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Beklager, jeg pleier ikke å kommentere skrivefeil og slikt, men jeg føler bare jeg må: matall? matal? Det heter da virkelig ikke det. Metal/metall skrives det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2005 Beklager, jeg pleier ikke å kommentere skrivefeil og slikt, men jeg føler bare jeg må: matall? matal? Det heter da virkelig ikke det. Metal/metall skrives det. Hva i helsike er det du prater om? Metall - norsk for metal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå