Gå til innhold

Tips til nytt skjermkort for 1500kr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
jeg har hørt at det kortet ikke er så veldig bra!!!! flere tips... fra 1300kr-1700kr da!!!!

??????????

Er det AGP? PCI-E?

Hva er "specs" på systemet ditt?

Fint å vite...

Ellers *er* faktisk 6600GT det beste kortet i den prisklassen...AGP el. PCI-E..

[Fleip]

Men dersom du har hørt negativt om dette og det gjør deg usikker, så kan du selvsagt kjøpe ett 9800Pro...Yter vesentlig dårligere enn 6600GT til samme pris...men da er du trygg.. Du har vel ikke "hørt" noe negativt om det? (Standardsvaret tidligere for alle spørsmål om "tips til skjermkort" har vært 9800Pro) :)

Ellers kan du jo kjøpe ett Leadtek FX5700 256MB..på Elkjøp... til samme pris som Leadtek 6600GT fra samme sted (kr.1500).. Du har kanskje ikke hørt noe negativt om det heller.. og så har det 256Mb RAM!!!.

[/Fleip]

Håper dette ga noe å tenke på..og trigget fornuftige valg..

I mellomtiden foreslår jeg at du googler litt og søker gjennom de 5000 andre trådene her om samme tema.

:)

Lenke til kommentar
jeg har hørt at det kortet ikke er så veldig bra!!!! flere tips... fra 1300kr-1700kr da!!!!

??????????

Regner med du skal ha AGP? Elkjøp har Leadtek 6600GT til 1495,-

Og du.. lov meg at du ikke hører mer på de som forteller deg sånt tull? De aner ikke hva de snakker om :p

Lenke til kommentar

Elkjøp selger et leadtec 6600gt til 1500kr, dette er et veldig bra kjøp (ja selv om det er elkjøp :p) Antar at du skal ha agp kort ? da kan kanskje denne siden gi deg en pekepin https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k

Hvem sier at 6600gt er et dårlig kort ? vedkomne lyger, det er veldig få kort som gir så mye ytelse sammenlignet med prisen (det nærmeste må være x800xl? men det er dog godt utenfor din prisklasse)

Endret av gsn
Lenke til kommentar

For en uke siden bygget jeg en data til en kompis, da med 6600 GT da dette var en budsjett-kort. Jeg hadde ikke SÅ god tro på dette kortet men dæven døtte sykkelstøtte jeg ble overasket. Nå tok jeg ikke noen FPS tester i spill, men ente opp på 8100 points i 3dmark03 med alt uklokket (a64 3200, asus s939 og twinmos cl 2,5) og dette er meget bra synes jeg. Når det gjelder spill, så kan han kjøre ALLE spill (Doom3, COD, MOH:PA, Farcry og noen flere) på 1280*1024 med medium oog high quality uten problemer, med akseptabel framerate.

6600 GT er årets overraske for meg i allefall (hittil)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...