robB Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Det må ha vert veldig vondt(landinga)! Han fyren der er ihvertfall tøff. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Fytti HELVETE! Jeg ble kvalm av å se, og jeg har sett egentlig mye rart på nett.. :S Jeg kan ikke si at jeg følte noe ubehag i det hele tatt. Og jeg har ikke et langt rulleblad på nettet. Følte ikke noe ubehag av å si den filmen jeg heller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 så dere flere av filmene som var på den sia ?? det var mye rart der. på den ene burna dem hjulet så mye at hele bilen brant Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Fytti HELVETE! Jeg ble kvalm av å se, og jeg har sett egentlig mye rart på nett.. :S Jeg kan ikke si at jeg følte noe ubehag i det hele tatt. Og jeg har ikke et langt rulleblad på nettet. Følte ikke noe ubehag av å si den filmen jeg heller. Jeg syntes det bare var usedvanlig morsomt å se hvor bøyelig kroppen egentlig er jeg Hadde han derrimot ikke hatt bedøvelse å liggi der å vridd seg i smerte kombinert med ulumske smertehyl så hadde jeg nok blitt litt kvalm ja Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det ville nok jeg også blitt, men det hanne han jo ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå