Gå til innhold

Sennheiser eller Beyerdynamic


Anbefalte innlegg

bestill grado sr125 fra statene og få dem til å sende dem som en pakke.. god dollarkurs gir god pris uansett frakt...

Skulle gjerne likt å vite hvilken butikk det er snakk om. Har enda ikke funnet noen som sender Grado til Norge.

 

blackninja: du gjorde nok rett i å velge HD555 :yes: Blir mye enklere å finne ut hvor fiender er hvis du spiller FPS, du hører nesten alt rundt deg. Sennheiser har også bra garanti.

Magnum.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at det er for sent nå, menmen.

 

Jeg føler at Sennheiserne blir så kjedelige, i alle fall til musikk. Beyerdynamic er mye mer engasjerende. Har selv DT 231 og det som plager meg grønn er at de presser litt mot ørene. Vurderer å anskaffe meg DT 250-80. Hadde også Senn HD 595 på listen over kandidater, men den forsvant fort etter at jeg fikk hørt den. Utrolig skuffet kan man si. Noen andre enn meg som synes lyden til Sennheiser er for kjedelig og lite engasjerende?

Lenke til kommentar

Har fått prøve ut 555'erne på pc og minidisc noen dager nå og de høres virkelig bra ut. Bassen går dypt og lydbildet er skikkeligstemningsfullt. Muligens ikke så "leken" som enkelte andre hodesett, men mer "voksen og erfaren" lyd.

Passer kjempegodt for min temmelig brede musikksmak.

 

Har såvidt prøvd dem i spill også og dem gir et godt bilde av skyting, hestetrav og krigsrop. Akkurat som jeg ønsker.

 

 

Hadde vært artig å prøve Beyerdyamic for å sammenlikne, men har ikke tenkt å bestille Dt231 bare for å teste og sende tilbake.

 

 

To minus er:

1. 6,3mm jack er standard, adapteren er tung og legger press på minijacken

2. Mp3'er under 320kb\s høres ikke bra ut lengre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...