Mr.FOXHOUND Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) LINK I følge xbox.com sine koreanske sider, ser det ut som om det blir sluppet noe ekstramateriale til Halo 2 om ikke så altfor lenge. Har hørt (veldig uofisielle) rykter om at dette skal være 8 nye maps, som enten kan kjøpes samlet på én cd, eller lastes ned gratis fra Live - men da bare 2 maps om måneden. Noen som har hørt noe mer/ har noen synspunkter på dette? EDIT: Bungie har avslått alle foreløpige datoer o.l. som rykter og spekulasjoner, men de skal komme med mer fyldige nyheter om ekstra innhold neste uke! :!: EDIT2: Bilde fra nytt map? Endret 19. mars 2005 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 LINK I følge xbox.com sine koreanske sider, ser det ut som om det blir sluppet noe ekstramateriale til Halo 2 om ikke så altfor lenge. Har hørt (veldig uofisielle) rykter om at dette skal være 8 nye maps, som enten kan kjøpes samlet på én cd, eller lastes ned gratis fra Live - men da bare 2 maps om måneden. Noen som har hørt noe mer/ har noen synspunkter på dette? EDIT: Bungie har avslått alle foreløpige datoer o.l. som rykter og spekulasjoner, men de skal komme med mer fyldige nyheter om ekstra innhold neste uke! :!: Jepp, bare å gå på bungie.net neste uke. Hadde et lite håp i dag om å høre om maps, men slik ble det ikke. Blir nok bare nyheter, men kan være artig. Ikke lenge til nye Content Download Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Det blir sikkert en del granatkasting der ja... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Expansionen er vel "confirmed" no skal me tru diverse nettsider. Og det skal komme 9 nye multiplayer maps. Gamer kjem med nyhet om ikkje så lenge. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Jepp.. og det ser ut som om den kommer til å koste penger også Forløpig pris i USA er på 20 dollar, så det blir vel mellom 200-250 kr her hjemme. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det bildet av det brettet med vann langs bakken ser ut som et kjipt CS brett mener jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det bildet av det brettet med vann langs bakken ser ut som et kjipt CS brett mener jeg ihvertfall. Det er jo berre ein liten del av mapet da, men ligna litt på CS:S map ja. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Var litt for mørkt. Vet ikke om det er bare meg, men jeg digger alle maps med gress og fin natur. Er på måte alltid de brettene jeg liker best. Lager bygninger osv osv, er relativt kjedelig! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Var litt for mørkt. Vet ikke om det er bare meg, men jeg digger alle maps med gress og fin natur. Er på måte alltid de brettene jeg liker best. Lager bygninger osv osv, er relativt kjedelig! Enig. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) Fant et 3D-bildet på bungie.net her om dagen. :::Link::: Tror det er landminer på det ene map'et http://www.bungie.net/images/Games/Halo2/s...h2_mp_cont2.jpg http://www.bungie.net/images/Games/Halo2/s..._contaction.jpg http://www.bungie.net/images/Games/Halo2/s...ontoverhead.jpg Resten av bildene av de nye map'ene. Bildene ble litt for (helvetes) stor... Endret 21. april 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Litt off topic men, det er også grunnen til at jeg hater NFSU2, er så ekstremt mørkt og kjedelig! Savner å kjøre gjennom flott natur:) LOL! Endret 28. april 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Map Packen er lansert. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Map Packen er lansert. 5038309[/snapback] Nå, ja. Hva er vitsen med å ta opp seks mnd gammel tråd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Bildet som det er linket til i første post var ikke med i map-packen, hjemmelagd .. ? Noen som vet om det kommer noen nye downloads til halo 2 i fremtiden? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Søren, og her kom jeg inn i håp om det skulle komme enda flere maps til Halo 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Søren, og her kom jeg inn i håp om det skulle komme enda flere maps til Halo 2. 5040765[/snapback] Me 2 Menmen, slik er det nårgammle poster blir "gjenneoptatt".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå