Sansj Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hellu. jeg har et prøblem med et eller annet.? jeg har kjøpt nytt HK. prossesor. ram. psu. jeg har sotte alle deler inn i pcen. untatt skjermkortet.. (passer ikke). jeg setter inn den lile ledningen som skal til (den innvendige høytaleren) i pcen. jeg starter den å da kommer det en feil.. maskinen begynner i pipe får å si at det er en feil. men jeg vet ikke va det er. Noen som hvett. Lenke til kommentar
Sansj Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 er ikke så lett å forklare pipingen da men prøver.. først et pip ca (2-3sek) og dermed en pause på ca (1-2 sek). har bytta kjøler og vifte. kanskje det har noe med saken.? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Istedenfor å skrive to innlegg kan du bruke "EDIT" knappen. Pipelydene skal veivise hva problemet kan være. Hvilken hovedkort har du? Hvis du vet det så kan du gå til hjemmesiden til fabrikanten og sjekke hva disse pipelydene betyr. Hvorfor i granskogen tar du ut skjermkortet. Du får jo ikke sett en ting. Sikkert der feilen er. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Les litt i manaueln så tror jeg du har det! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Satt i P4 kontakten? svart og gul ledning. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 jeg har sotte alle deler inn i pcen. untatt skjermkortet.. Vil det si at du IKKE har skjermkort i maskinen, isåfall er det ikke rart den piper. Lenke til kommentar
Sansj Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 det kan være mulig- hadde feil skjermkort og dermed passet det ikke. har bestill ny. må fikkses før TG. håper det er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå