oyvinols Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei, jeg trenger litt hjelp, skulle ha overført noen filer mellom to xboxer, men får det ikke til, har koblet de sammen ved hjelp av en switch, Bruker avalaunch men får ikke kontakt mellom de to xboxene. Er det noen som kan hjelpe meg med et lite eksempel eller en kort guide til å få kontakt mellom xboxene. Vær så snill! Lenke til kommentar
sebste Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Bruk xbftp på den ene maskinen, legg til en connection, med ip til den andre maskina, og så er det bare og ordne. Det letteste er om du også har en data koblet til switchen. Bruk prog som SmartFTP på dataen, åpne tilkobling til begge boksene og styr derifra. Endret 19. mars 2005 av sebastian_stenmark Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 hvorfor bruke xbftp når han har avalaunch? Settings->Network->Ip Settings-> Auto-Setup XBOX 2 XBOX setting Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Noen som vet om det finnes noen programmer som gjør at man kan føre over filer mellom to Xboxer? Jeg snakker da om lokale programmer på Xbox'en. Jeg har krysset kabel, og har hørt at dette skal gå, men husker ikke hvilket program som skulle brukest. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå