Gå til innhold

Cs -- er det engentlig skill?


Anbefalte innlegg

Tull!!

 

Deviate har skjønt det!!!

 

Og jeg trur mer på det etter at jeg prøvde det på nette i går og klarte faktisk å komme nest øverst på score lista etter en tulling klanleder dude.. resten meinte dem var sååå gode og bare sa at vi gulla hele tida.. latterlig! Første gangen jeg har spillt på et par uker og andre gangen på 5-6 måneder!

 

Oi er visst ikke 99% flaks men 99% skill visst.. Jeg er vel norgesmester jeg da når jeg er så god.. he?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-01 20:45, Basus skrev:

Jeg syns ikke at folk som nettopp har begynt å spille CS kjøper awm er dumt, det er deres valg og vi som har spillt det lenge kan bare fryde oss over det. Det er ekstremt enkelt å ta slike personer. Et skudd uansett på vedkommende ødelegger siktet og dem får ikke noe tid til å skyte, de har bare problemer. Alle n00bs har ikke noe ekstrem bra reaksjon (hvis de ikke er helt ***** i quake3 da).

Hvis vi er så 1337, så burde vi kanskje ha littegrann forståelse for nybegynnere i CS, det er ikke det enkleste spillet å komme inn i nå som mange begynner å blir veldig gode. Ha litt mer toleranse ovenfor dem, tenk at DU en gang har vært i deres situasjon.

Ellers så må jeg si at CS er et av de spillene som er mest irriterende å bli drept i...huff.. :wink:



 

det er ikke slike ting jeg tenker på, jeg dreper mange awp'ere, noen ganger med kniv... engang var det en fiende igjen på dust, jehghoppa ned den balkong tingen nær ct spawn og ble awp'et på med en gang... fram med kniv og jeg løp og hoppet gjennom hele tunellen og opp til awp'eren og knifet han :grin: slike ting er dødsgøy, men irritrendes når de tar frem pistol.

noober som står i vinduet på italy, eller broen på italy som T og ser inn mot huset i midten av brettet, skyter ned døra mot ct spawn på måfå i begynnelsen av hver runde og få kills, basecamper og har siktet på steder de vet det kommer folk og bruker enter for og drepe de som kommer...

awp er noe drit i cs, på 2v2 eller 3v3 er det kanskje ikke fullt så gale men på public der awp avgjør kampene og folk driter i om awp er vota av og halve lagene bruker awp så er ikke awp det jeg tenker på når jeg tenker på hvor bra cs er...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-02 00:18, Erad skrev:

Tull!!


Deviate har skjønt det!!!


Og jeg trur mer på det etter at jeg prøvde det på nette i går og klarte faktisk å komme nest øverst på score lista etter en tulling klanleder dude.. resten meinte dem var sååå gode og bare sa at vi gulla hele tida.. latterlig! Første gangen jeg har spillt på et par uker og andre gangen på 5-6 måneder!


Oi er visst ikke 99% flaks men 99% skill visst.. Jeg er vel norgesmester jeg da når jeg er så god.. he?



 

Ta deg en runde mot folk som kan å spille cs da... Ikke spill på newbie servere. Hvem som helst kan ha bra stat på de. Jeg må nesten nevne at jeg lå øverst på lista(mange ganger) da jeg spilte DoD for første gang :razz:

Erad: ta deg en runde mot meg og test flaksen din :razz:

Lenke til kommentar

"heter ike artic warfare police (awp)

lengre.. dem som ikke har fått med seg det er N00BS dem"

 

noobs som betyr det samme som newbies, og på norsk blir det nybegynnere. Siden våpenet het awp for 2 år siden kan ikke de som kaller det for awp være nybegynnere.

 

Grunnen til at våpenet byttet navn kan søkes etter på google.

 

 

At cs er 99% flaks er ikke sant. Det er et utsagn som bare en som ikke er så god i cs kan komme med.

Når jeg spiller med f.eks ak, så bruker jeg ikke mer enn 2-5 kuler pr. person jeg dreper, og det tar under et halvt sekund. Det er det _ikke_ flaks.

 

Og ikke kom med eksempler om cheaton.

Lenke til kommentar

Spellte på en hellfragger server! veit ikke om det er noen newbie eller anna server jeg!

 

Og jeg nekter å spille cs mer av etiske grunner :razz:

 

 

--kommer det sikkert en og sier "ja for du tør ikke å spille mot oss" eller lignende--

Lenke til kommentar

Alle spill er skill! Greit at det er litt mye gull i cs enn i enkelte andre spill. Men selfølgelig er det skills i cs! Schroet Kommando gulla seg gjennom hele cpl. Og tS gikk ut fordi de hadde uflaks. Sistnevnte er faktisk ganske sant. Noen som så den kampen? tS v GX? Damn sier jeg.

 

Uansett,

CS er skills. punktum.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-06 12:06, El_PoLLa skrev:

er det flaks er det uflaks og, og om en har uflaks har den andre flaks og omvendt...

anyway det er uflaks og bomme på 30 kuler med m4a1 på 3 m hold og bli glocket ned...


 

 

Hmmm. klarer man å bomme på 30 kuler på 3m hold så er man rett og slett dårlig.

Lenke til kommentar

cs er da litt mer enn bare å skyte..

 

husker i gamle dager (rundt 1.0), da det faktisk var litt futt i spillerne. da brukte jeg gå-knappen flittig, plantet på snedige steder, kastet en granat ett sted og løp rundt hele map'et for å skyte den siste fienden (som lusket rundt der jeg kastet granaten først) i ryggen.

 

det var tider, det..

 

nå er alle bare puddinger, spawncampere og statsh0rer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-28 20:17, Erad skrev:

nå har jeg faktisk testa cs v 1.5

ble lei av spillet etter 1.3

for hver gang det kommer en update så blir spredninga på våpenet større..


 

Hmm.. Bruker bare enkelt skudd salver med Colt og AK. Spray treffer du ikke på avstand med uansett.. :razz:

 

Quote:


eneste som er skill på cs nå er avm en!!


 

Takk.. Du beviste nettopp for hele verden at jeg har skills.. :wink:

 

Quote:


og det heter AVM.. Arctic Warfare Magnum!! IKKE avp!! har aldri sett AVP på noen kjøpe menyer!! eneste stedet jeg har sett avp er i konsollen der det står "blabla shot blabla with avp! og det er feil!! det heter AVM!! skjønner dere det? ikke kom med det opplegget at terrorist versjonen av avm heter avp!


 

AVP.. Den var ny.. Men den het faktisk AWP back in the old days.. Så det så.. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...