Gå til innhold

Cs -- er det engentlig skill?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-30 14:50, As}{antii skrev:

:grin:
Heter Empyrean.. :wink: El_Pollo.. så (og drepte) deg her om dagen tror jeg...



 

det er en stund siden jeg het el_pollo, og jeg kan ikke huske empyrean, men spiller du mye på superserver? jeg spiller bare der og på diverse iceworld servere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-28 20:17, Erad skrev:


(...) og det heter AVM.. Arctic Warfare Magnum!! IKKE avp!! har aldri sett AVP på noen kjøpe menyer!! eneste stedet jeg har sett avp er i konsollen der det står "blabla shot blabla with avp! og det er feil!! det heter AVM!! skjønner dere det? ikke kom med det opplegget at terrorist versjonen av avm heter avp! (...)


 

det heter faktisk awp, inte avp... awm var bare noe bullshit de kom med i 7.1 elns... arctic warfare magnum police sniper rifle ble brukt tidligere =)

Lenke til kommentar

Gidder ikke å lese alt dette om folk som "whiner" om "gullerhore" "cheaterhore" etc.

 

Det jeg vil si er at det er fortsatt skills i CS, men det er så altfor mange som tror at aim er alt på et fps-spill, grunnen til at jeg spiller CS er pga. at aim ikke er alt, reaksjon, team-taccs og bl.a. tålmodighet o.l. er veldig essensielt. Alt det CS har å by på er det veldig få andre spill som har... Klager du om gulling kan du begynne å spille Quake3(som forresten er også et veldig morsomt spill).

 

btw: meny'er means shit da kæz! a w p !

bruker sikkert _vgui_menus 1 også du? :grin:

 

 

cheers,

Morten Holje

VKII Kontor/Data

aka Boqs

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-31 23:11, maestr0 skrev:

Så du mener at alle i hele verden er like gode i cs, bare ikke de som bruker awm? Herregud...


 

jeg svarer jeg, i tilfelle det er meg du mener :smile:

awp er ett våpen som kan brukes effektivt av folk som er dritskilled med det, men minst like effektivt brukes av noober som lamer og monger seg med den.

Lenke til kommentar

Btw det er en ny wallhackaimbot ute saa watch out for lame folk som skyter sinsykt mange hs!

 

jegg spilte mot en k0dd som kalte seg OMEGA han

fikk bare hs og hadde 45 kills og 4 deaths

dette var en svensk server og tilfeldigvis skj0nte ikke spillerne at han cheata :razz: (saa det paa aimen)

 

[ Denne Melding var redigert av: CS_eR gøy på 2002-08-01 08:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-31 23:22, El_PoLLa skrev:

Quote:


Den 2002-07-31 23:11, maestr0 skrev:

Så du mener at alle i hele verden er like gode i cs, bare ikke de som bruker awm? Herregud...


 

jeg svarer jeg, i tilfelle det er meg du mener :smile:

awp er ett våpen som kan brukes effektivt av folk som er dritskilled med det, men minst like effektivt brukes av noober som lamer og monger seg med den.

 

Bullshit. En nybegynner klarer normalt ikke å få mange frags mot folk som kan CS.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-01 11:57, nekroz skrev:

Quote:


Den 2002-07-31 23:22, El_PoLLa skrev:

Quote:


Den 2002-07-31 23:11, maestr0 skrev:

Så du mener at alle i hele verden er like gode i cs, bare ikke de som bruker awm? Herregud...


 

jeg svarer jeg, i tilfelle det er meg du mener :smile:

awp er ett våpen som kan brukes effektivt av folk som er dritskilled med det, men minst like effektivt brukes av noober som lamer og monger seg med den.

 

Bullshit. En nybegynner klarer normalt ikke å få mange frags mot folk som kan CS.

 

det bare spørs hvor lamt nooben vil spille. awp hadde vært ok hadde det ikke vært så mange som brukte den, og mange så lamt.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke at folk som nettopp har begynt å spille CS kjøper awm er dumt, det er deres valg og vi som har spillt det lenge kan bare fryde oss over det. Det er ekstremt enkelt å ta slike personer. Et skudd uansett på vedkommende ødelegger siktet og dem får ikke noe tid til å skyte, de har bare problemer. Alle n00bs har ikke noe ekstrem bra reaksjon (hvis de ikke er helt ***** i quake3 da).

Hvis vi er så 1337, så burde vi kanskje ha littegrann forståelse for nybegynnere i CS, det er ikke det enkleste spillet å komme inn i nå som mange begynner å blir veldig gode. Ha litt mer toleranse ovenfor dem, tenk at DU en gang har vært i deres situasjon.

Ellers så må jeg si at CS er et av de spillene som er mest irriterende å bli drept i...huff.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...