Gå til innhold

Cs -- er det engentlig skill?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-07-03 17:55, As}{antii skrev:

Klart det men jeg tenker på i forhold til de andre våpna. Det er **** meg lettere å treffe med en mp5 enn med en deagle f.eks. Greit det er vanskelig i virkeligheten men nå er ikke akkurat CS realistisk..heller ingen andre spill. Menmen.. nå spilles det for det meste DoD da.. og MOHAA så who cares?! ;p



 

HAHAHA, CS er basert på realisme, visste du ikke dette?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter denn daarlige cs updaten 1.4+1.5 komm ut

og hoppinga ble fjernet og sktet forandret er cs et n00b spilll som gaar ut paa camping!

 

de som camper hører fottrinn og sprayer demm till de ligger kalde :sad:

 

det værste er spawn camperne med awm de som ****r 2k

------------------------------------------------

1337 +r4N5314+10n

 

E+TeR denN d4aRL1Ge c5 UpDATEn 1.4+1.5 KOmm U+

09 HoPP1ng@ 8L3 FjERnET Og Sk+3t F0R@NdrE+ 3R C5 Et N00b 5PILlL $0m G@Ar U+ P4@ C@MpiN9!

 

d3 S0m C@MpEr HøR3R PhO+TRINn 0G 5pR4y3R d3mM T1LL dE l1g9er K4lD3 :sad:

 

DeT VæRst3 ER $P4Wn C@MPern3 M3d @wM De 5om h0ReR 2k

Lenke til kommentar

cs 1.3 var bra unntatt awp'en som er overdrevet, på noen maps passer det bare ikke med 10 awp'ere på hvert lag.

hvorfor lager de updates? spillet er bra, men for at de folkene skal ha noe og gjøre på i arbeidstiden så lager de dårligere updates hele tiden. hvorfor kan ikke bare valve sparke hele gjengen?

Lenke til kommentar

Etter min mening så er cs mye skill og noe flaks.

Har spilt siden 1.4 og lært alt fra grunnen, og det tok tid før jeg kom meg opp på et akseptabelt nivå.

 

I begynnelsen så sprayer man en del, men etterhvert er det bare click-clik-clik så dør folk som fluer.

 

Når det gjelder reality aspektet har de fått det til ganske bra.Det er tross alt et spill;-)

 

Har skutt med følgende våpen i rl:Glock, Mp5, Ag3, M72, Mg3, 12.7 og 105mm kanon på stridsvogn.(Var skytter på tanks i forcen)

 

Glocken treffer man ikke en dritt med på over 15-20m akkurat som på cs.

 

Mp5 kan du spraye med, men på veldig kort avstand og du treffer som regel bare med 5-9 skudd.Snakk om 10-15m maks her.Jeg er skarpskytter med mp5 på 100m og det funker best med clik-click-click, da treffer du som regel bullseye.Etter min mening er mp5 lite treffsikker i cs og det går litt mer på spray and pray dealen.

 

Ag3 kan vel sammelignes med akn i cs.Enkle skudd funker best, treffer ikke en dritt på auto.

 

Mg3 og para kan sammelignes oxo.De gunnerne er stort sett like når det gjelder treff, men jeg hadde nok blåst en kar til ******* med mg3 i rl hvis han stod 10m foran meg og jeg hadde full auto.I cs dør man som regel.Mg3 er treffsikker på opptil 800-1000m.

Jeg traff ihvertfall ting på opptil 1000m med mg3n når jeg var skytter på tanks.

 

12.7 er bare MASSE morro.

 

M72-Bazooka, oxo veldig morsom og skyte med, hold minst 30m-45m avstand bakover(fredstid) ellers kan du brenne noen hår:-)

 

105mm stridsvogn kanon, den ultimate gunnern som du føler og har kontroll over.Hvert skudd du skyter blir huet ditt kasta bakover og du må presse 0ya ned i siktet igjen fort som **** for å skyte igjen.

Skuddtakt, 2 skudd på 6 sekuder med to treff på mål fra 800-1400m avstand.

Treffsikker på opptil 2km, etter det begynner det å bli litt pes, men det går jo ann.Ekstra morro og skyte en granat midt i hjertet på en pappfigur på over 900m:-)

Secondary våpen er mg3 som jeg allerede har fortalt om.

 

Sporet litt av, men tenkte jeg kunne dele med dere det jeg vet om disse våpene.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-29 05:28, El_PoLLa skrev:

cs 1.3 var bra unntatt awp'en som er overdrevet, på noen maps passer det bare ikke med 10 awp'ere på hvert lag.

hvorfor lager de updates? spillet er bra, men for at de folkene skal ha noe og gjøre på i arbeidstiden så lager de dårligere updates hele tiden. hvorfor kan ikke bare valve sparke hele gjengen?


 

 

Jau, awp er uuuuuutrolig kjipt (lame) på enkelte brett, og da tenker jeg på et gay2k2 brett som aztec. Det finnes ikke no verre enn å spille det brettet med 32spillere samtidig. Det er camping all the way og huff ja..

 

Men på andre brett så synes jeg awp er helt greit fordi der er det muligheter for å bruke smoke grenades for distansene er ikke så store. Husker jeg en gang leika meg litt med en cheat i 1.5. Slang ut en smoke grenade ved tunnelen på dust. Enabla "no skoke"..og sto med scout i røyken.. slemt! :wink: Digg å gjøre det på lan væffal.. og si det etterpå. Folk klikker jo som bare fasan.

Lenke til kommentar

Hihi.. cheater bare på lan (for moro skyld) hørt om å ha det moro? Men det er kun gøy en gang i blant. Skal MYE til for at cd-keyen til CS blir banna fra alle serverne. Da må du være sånn som Retarded var. Han gjorde alt for å ødelegge.

 

Men jeg synes cheating over nettet er kjipe greier.

Lenke til kommentar

Gøy? Hva er det? Har forståelse for at noen syns det er litt gøy å cheate over lan osv. men det er ikke sikkert det er så gøy for en febrilsk stakkar som dør gang på gang, bare fordi han ikke har wallhack.. :razz: For min egen del har jeg aldri prøvd wallhack, aimbot o.l i cs, og jeg kommer sikkert ikke til å gjøre det heller. Syns det er kjipt at man ikke kan holde seg til orginaloppsettet i spill. Man ødelegger litt av kvaliteten. PS Cheating gjør så levetiden på et spill blir mindre med 3/4!

 

Lenge leve CSGuard! (selvom det skulle vært bedre:)

Lenke til kommentar

Tja.. Altså, hvis alle som spiller er -med- på det, og at du kanskje hadde spilt alene på et lag skal jeg innrømme at det kan høres festlig ut...de første 5-10 min:P Har jukset nok i andre spill til å gjøre det nå mer. Derfor jeg ikke syns det er noe gøy. Men som sagt, hvis alle vet det og syns det er greit, ser jeg ikke bort fra at det går ann å trekke litt på smilebåndet i det man hs'r en kar som har gjemt seg på andre siden av mappet bak en stein samtidig som du er flasha og røykbelagt.. :smile:

Lenke til kommentar

Må bare si at jeg ELSKER AWP! Ingenting som er tøffere enn å skyte ned hele laget på aztec :razz: . Det er selvsagt ganske irriterende å bli drept med awp, men det er noe man bare må akseptere. Har spilt siden beta 6.0(eller noe sånt) og jeg likte IKKE 1.4 i begynnelsen, men man blir vant til det etter ei god stund...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-29 16:39, nekroz skrev:

Må bare si at jeg ELSKER AWP! Ingenting som er tøffere enn å skyte ned hele laget på aztec :razz: . Det er selvsagt ganske irriterende å bli drept med awp, men det er noe man bare må akseptere. Har spilt siden beta 6.0(eller noe sånt) og jeg likte IKKE 1.4 i begynnelsen, men man blir vant til det etter ei god stund...


 

awp er det enkleste våpenet å få kills med, det er en statsbooster, statsen blir veldig uberegnelig når awp'en er med... ett lag trenger bare en awp eller to så vinner de, med awp så blir det mye mere camping og venting og slikt, og det er en grunn til at mange slutter med cs. jeg kjenner en del som gav seg med cs pga campingen, og det er like før jeg og ikke gidder mere. votingen for awp er jo latterlig, det skulle vært fikset så folk ikke kunne whine når den var på og folk ikke kunne bruke den når den var av, det ville vært bedre for alle.

de offisielle mapsene til cs suger jo, spess med awp på. assault, oilrig, nuke, dust, dust2, siege osv er latterlige snipe/campe brett. cs ville vært mye bedre med maps som fy_iceworld og awp_map.

jeg bruker awp selv, men det er svært sjelden når jeg har prøvd og tone ned awp bruken en stund uten at det nytter. awp kan være skill, men det er altfor mange som bare er lame med den, og altfor mange som bruker den hver runde.

Lenke til kommentar

Ja, ja.. noe er å ha skill med awm/awp, men det er noe helt annet å ha generell skill i alle.. Det holder ikke alltid med Deagle/Awp/flashbang/he. Det er noe alltid noen som bestandig går rundt med dette uansett map. Syns det er kjipt at det er så mange som ****r seg med awp. De skulle lagt inn at det ikke gikk å bevege seg med den i scope. Alt for mange som har blitt for flink til å beregne mens de går. Det er jo egentlig ikke mulig! Hvis spillet prøver å bygge på realisme, burde de skjønne at du ikke klarer å løpe å treffe noe mens man ser i et kikkertsikte!! Prøver ikke å gå lei spillet, men med sånn camping som nesten alle driver med nå for tida er jeg redd at min storhetstid(storhet og storhet:P) i cs er forbi.. Venter i inntens stemning på CS:CZ, la oss håpe dét har fått ristet av seg alle barnesyktdommer og gjenngang-bugs som det forrige hadde! Blir det et likemye multiplayer spill som det CS vi kjenner i dag? Hørt at det blir mulig med cooperative og greier:) som sagt, er dette et spill jeg har veldig stor tro på.. Når er release dato'n igjen?

Lenke til kommentar

Jeg mener da aztec er en av de verste og kjpiste bretta på i hele cs. Så utrolig med camping hvis begge lag er like gode. assault kan være sabla gøy hvis man er 7-8 på hvert lag. Da er det muligheter å komme seg inn i lageret og faktisk knærte alle hvis man f.eks bruker colt med silencer :grin: Heter Empyrean.. :wink: El_Pollo.. så (og drepte) deg her om dagen tror jeg...

Lenke til kommentar

jeg synes cs er jævlig kult, og når storming lykkes er det ti ganger kulere, for ikke og snakke om når alt går min vei og alle andre har uflaks (som når jeg drepte 11+ fiender en gang jeg stormet broen på aztec som T med glock).

men slik cs er så oppfordres det til camping, bedre aim når man kryper og slike ting. om det er realistisk vet jeg ikke men det er iallefall ikke gøyt. awp'en kan brukes av folk som er veldig skill med den, men når folk står i ett hjørne og har siktet på ett sted det kommer folk hver runde og dreper de med å trykke på enter så er det mye mere skill og knive afk spillere.

alle de offisielle mapsene til cs suger unntatt inferno som er litt bra, de skulle gjort maps som fy_iceworld (uten awp seff) offisiele.

 

noe som ville vært bra og jeg ville digget er en slags første-mann-frem bonus, alle T's har hver sin bombe på de_dust og han som planter først får en slags bonus, penger, våpen, stats eller noe veldig BRA og NYTTIG så folk får lyst til og bli førstemann som planter. ct kunne hatt bomber de også, eller en pakke de skal levere ett sted eller defuse bomber som allerede er plantet, hvis da også ct hadde hatt en førstemann frem bonus som var skikkelig attraktiv og T sin førstemann frem sted kunne være ctspawn og CT førstemann frem sted kunne være T spawn ville det bli heftige, raske og effektive kamper i midten av brettet. alle vil være først frem, alle vil ofre alt! for og forhindre camping kan roundtimen være 1 min på de_dust f.eks. og alle sniper våpen være ute av spillet. dette blir det ikke teamplay av, men klaner kunne samarbeidet! istedetfor førstemannfrem kunne det vært førsteklan frem - hele klanen vinner om ene medlemmet kommer først frem. det er mange muligheter, og jeg begynner å bli lei camperstrike slik det er nå, trenger ofte og ta en "hvil" i awp_map eller fy_iceworld og andre baner med lite speccetid - jeg savner nye gamemodes i cs.

 

siste delen har jeg copy'ed og pasted ifra noe jeg skrev ett annet sted, bær over meg om det er mye skrivefeil og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...