Gå til innhold

Cs -- er det engentlig skill?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-29 20:51, Basus skrev:

Prøv å hoppe og så hoppe med EN gang rett etterpå, det er ikke mulig og jeg er GLAD for at de har fikset det slik på CS.


 

det er mulig, 2 hopp etterhverandre er enkelt. men det er sjelden jeg klarer flere siden jeg ikke har øvd meg eller noe på det. rekorden min er vel 10 hopp en gang, men det er folk som lett hopper så langt og lenge de vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-06-29 20:59, ATWindsor skrev:

Quote:


Den 2002-06-29 20:51, Basus skrev:

Prøv å hoppe og så hoppe med EN gang rett etterpå, det er ikke mulig og jeg er GLAD for at de har fikset det slik på CS.


 

Joa, men prøv å hoppen en gnag og så løpe, det sakter det så og si ingenting, men i cs stopper du helt etter kun ett hopp.

 

jepp, de aller fleste er nok mye mye mere agile enn de skilpaddene i cs.

Lenke til kommentar

Quote:



jepp, de aller fleste er nok mye mye mere agile enn de skilpaddene i cs.


 

Tja, du hopper dugelig høyt i cs da, ser ikke mange som hopper for å dukke unda i virkeligheten tror jeg (ihvertfall ikke mange ganger på rad i åpent lende), og skyter du når du hopper så treffer nesten like gjerne deg selv i hue som en fiende :smile:. Sånn sett treffer man jo usannsynlig bra når man løper også.

 

AtW

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-29 22:21, ATWindsor skrev:


Tja, du hopper dugelig høyt i cs da, ser ikke mange som hopper for å dukke unda i virkeligheten tror jeg (ihvertfall ikke mange ganger på rad i åpent lende), og skyter du når du hopper så treffer nesten like gjerne deg selv i hue som en fiende :smile:. Sånn sett treffer man jo usannsynlig bra når man løper også.


AtW


 

har ikke peil på våpen, men kula går rett frem ifra der den starter, så det gjelder og holde løpet på våpenet stabilt, og med trening og teknikk så er det sikkert ikke umulig og sikte bra mens du løper.

er man veldig sterk så kan en vel holde våpenet i ro til tross for rekylen og plaffe løs treffsikkert, eller?

Lenke til kommentar

Quote:


har ikke peil på våpen, men kula går rett frem ifra der den starter, så det gjelder og holde løpet på våpenet stabilt, og med trening og teknikk så er det sikkert ikke umulig og sikte bra mens du løper.

er man veldig sterk så kan en vel holde våpenet i ro til tross for rekylen og plaffe løs treffsikkert, eller?


 

Tror du skal trene lenge før du kan holde henda rolig når du løper, og helst bør jo skuldra være rimlig rolig også. Er jo vanskelig nok bare å treffe ordentlig uten å bruke siktekornet (tviler på at man klarer bruke det når man løper). Dette er såklart synsing, men jeg tror selv med trening vil du ikke treffe noe på mer en kankjee 10-20 meter hvis du løper fort (hvis man ikke har flaks da). Hva rekyl anngår spørs det mye på våpnet, med en mp5 kan du treffe rimlig greit selv om man plaffer løs. Men med litt større kaliber er det sjelden det lønner seg.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-30 00:13, ATWindsor skrev:



Tror du skal trene lenge før du kan holde henda rolig når du løper, og helst bør jo skuldra være rimlig rolig også. Er jo vanskelig nok bare å treffe ordentlig uten å bruke siktekornet (tviler på at man klarer bruke det når man løper). Dette er såklart synsing, men jeg tror selv med trening vil du ikke treffe noe på mer en kankjee 10-20 meter hvis du løper fort (hvis man ikke har flaks da). Hva rekyl anngår spørs det mye på våpnet, med en mp5 kan du treffe rimlig greit selv om man plaffer løs. Men med litt større kaliber er det sjelden det lønner seg.


 

hmm, spray and pray er vel utrolig undervurdert av swat team og slikt :smile:

Lenke til kommentar

Øhm, jeg har trent Strid I Bebygget Område (SIBO) i milten, og spray&pray er en hyppig brukt taktikk, bare at man står ved døråpning/vindu, stikker løpet inn og tømmer et magasin rundt i rommet.

Meget effektivt som psykologisk virkemiddel og rushforberedelse selv om treffprosenten er så som så.

 

Er det gisler i bildet er taktikken uønsket, naturligvis :wink:

 

Løpe og skyte med MP5 overraskende greit, forresten. Du presser den bare hardt inntil skulderen, rett ved armhulen og bruker høyre arm som stabilisator/våpenpeker. Rekylen er knapt merkbar ved bursting.

AG3 er ikke like vennlig.

 

Edit: skriveleif

 

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-06-30 12:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-30 02:44, LarsC skrev:

Løpe og skyte med MP3 overraskende greit, forresten. Du presser den bare hardt inntil skulderen, rett ved armhulen og bruker høyre arm som stabilisator/våpenpeker. Rekylen er knapt merkbar ved bursting.

AG3 er ikke like vennlig.


 

Kult å skyte me mp3???? :razz:

Lenke til kommentar

Det er skills som har noe å si...mener jeg. så klart er det driiiitt kjipt når du blir drept av random skudd, men det er som oftest ikke de skudda du blir drept av....MEN det skulle vare mangle at fjortiser som spiller døgnet rundt ble litt gode;)

 

Men en annen grunn til at jeg ikke synes skills har noe med cs å gjøre er hvordan folk flest spiller. stå stilledukke å skyte på et annet stilleståendebevegende (alt ettersom) mål er vel egentlig ingen verdens sak. DET ER SIIIIINNSYKT kjedlig hvordan "camperer"* blir favorisert. Utrolig irriterende

 

*camperer--> da mener jeg folk som ikke streifer sitter boom stille i en skudd fight

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-30 11:55, _Julenissen_ skrev:

Kult å skyte me mp3???? :razz:



 

Ja, ganske. Glock var kulere, spesielt John Woo-style: En i hver hånd. Treffer ikke en dritt, men du ser unektelig beinhard ut.

 

Edit: Og der så jeg at jeg hadde skrevet MP3 istedet for MP5... :roll:

 

[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-06-30 12:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-30 12:39, LarsC skrev:

Quote:


Den 2002-06-30 11:55, _Julenissen_ skrev:

Kult å skyte me mp3???? :razz:



 

Ja, ganske. Glock var kulere, spesielt John Woo-style: En i hver hånd. Treffer ikke en dritt, men du ser unektelig beinhard ut.

 

Edit: Og
der
så jeg at jeg hadde skrevet MP3 istedet for MP5...
:roll:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-06-30 12:40 ]</font>

 

du er nok blant de få her i forumet som kan uttale seg om våpen, er forbausende mange som ser på filmer, spiller spill, ser på discovery og på rotten og begynner uttale seg om våpen, selv om de ikke vet en skitt. mange som synes de er kule hvis de får andre til og tro de kan mye om våpen, ganske low life mener da jeg.

har ikke skutt med noe særlig kraftig våpen, men det er jo gøy, (softgun krig med CT og T lag ruler!:))

Lenke til kommentar

Quote:


..spray&pray er en hyppig brukt taktikk, bare at man står ved døråpning/vindu, stikker løpet inn og tømmer et magasin rundt i rommet.

Meget effektivt som psykologisk virkemiddel og rushforberedelse selv om treffprosenten er så som så.


...


Løpe og skyte med MP5 overraskende greit, forresten. Du presser den bare hardt inntil skulderen, rett ved armhulen og bruker høyre arm som stabilisator/våpenpeker. Rekylen er knapt merkbar ved bursting.


 

Ok du har helt sikkert rett, trente litt SIBO vi også, men aldri med løping og skyting samtidig (kanskje litt kjapp gåing, men jeg tenkte det ble litt kjipere når du er i lufta med begge beina), så det var som sagt synsing fra min side.

 

AtW

Lenke til kommentar

Quote:


Løpe og skyte med MP5 overraskende greit, forresten. Du presser den bare hardt inntil skulderen, rett ved armhulen og bruker høyre arm som stabilisator/våpenpeker. Rekylen er knapt merkbar ved bursting.

AG3 er ikke like vennlig.


 

Bruker du venstrehånda til avtrekkeren da? Eller er det jeg som har misforstått beskrivelsen din? (ble litt nysgjerrig her).

 

AtW

Lenke til kommentar

jeg skjønner ikke hvorfor dere sier at newbier er så gode men awm(?)'en.

 

jeg treffer nesten aldri noen med den, og jeg er ganske newbie i cs.

 

en gang på atzec var jeg t, og jeg satt ved broa og snipa, det kom en CT over fra andre sida og tok meg med kniven mens jeg prøvde å skyte på han :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-01 02:40, FrodeThaMan skrev:

rofl^mao cursed var vel sånn en gang i tida eg og :sad:


awp er skill mange n00bs bruker den fordi den er dyr og som nesten alle n00bs gjør kjøper dei en dyr gun.




 

Heh, det er noe av det tåpeligste jeg har hørt, en av grunnene til at n00bd kjøper awp er pga av at man trenger bare et skudd til å drepe vedkommede (2 hvis man bommer littegrann).

En n00b som man kommer på avstand mot kan lett ta deg hvis du er opptatt med en annen, slik er det og jeg har sett slikt ofte.

Hvis man ikke er opptatt med en annen tar man den personen lett som bare det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...