Gå til innhold

Bzerk PSU 500w Sølv, problem.

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake kjøpte jeg meg en Bzerk PSU, og jeg er ikke misfornøyd eller noe.

Som de fleste vet så sitter det 2 vifter i PSU, en 80mm vifte bak, og en 120mm vifte under.

Helt fra når jeg fikk PSU la jeg merke til at den 80mm vifte oppførte seg litt merkelig, det var ikke altid den var på. Men etter jeg også skifta kabinett og kobla opp alt på nytt så har den 80mm vifta bak kutta ut helt, den har ikke vært i gang siden ja er vel rundt 1 månde nå ca, men den 120mm vifte har virka hele tiden.

PSU virker helt fint, ingen varmeproblemer eller stabilitets problemer, vil bare helst ha alt til å virke.

Så da lurer jeg på om noen har en aning om hva dette kan være? er det en mulighet å skru opp PSU å sjekke om noe ikke sikkert godt nok i eller lignende? trenger værtfall litt tips fra noen med litt mer erfaring på dette område.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd med full guffe ja, og jeg har også tatt å snurra 80mm vifta rundt med fingern min men det hjelper ikke, den vil ikke gå rundt...

I starten så virka den, det var sånn opp og ned, noen ganger gikk den rundt andre ganger ikke, men nå har den ikke rørt seg på lenge som jeg sa...

Lenke til kommentar

Kjøpte den fra microplex, og har sendt dem mail for en stund tilbake, og da sa dem at jeg skulle bare sende inn PSU sånn at de kunne sjekke den, så sendte jeg mail tilbake og sa at det passet litt dårlig for meg å sende inn PSU siden jeg snart skal på TG og den PSU jeg har er den eneste, og om de heller bare kunne prøve å fortelle om det er en feil og om det er noe jeg kan gjøre med det.

Men etter den siste mailen fikk jeg aldri noe svar, så da har jeg ikke tenkt så mye på det for PSU og pcen virker jo fint, er bare den ene vifta i PSU.

Så jeg vet ikke, kansje jeg sender dem en ny mail etter TG så får jeg se.

Men er det ingen her som kunne kommet med noen lure tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...