Sansj Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hellu. jeg har et prøblem med et eller annet.? jeg har kjøpt nytt HK. prossesor. ram. psu. jeg har sotte alle deler inn i pcen. untatt skjermkortet.. (passer ikke). jeg setter inn den lile ledningen som skal til (den innvendige høytaleren) i pcen. jeg starter den å da kommer det en feil.. maskinen begynner i pipe får å si at det er en feil. men jeg vet ikke va det er. Noen som hvett. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Altså, skal vi gjette på hva den pipingen er da eller? Bedre om du prøver å forklare hvordan pipingen høres ut. Kan hende maskinen piper fordi du ikke har et skjermkort installert. Eller den kan pipe pga CPU ødelagt, RAM ødelagt. Mye å velge i med andre ord. Hvis du slår opp i manualen, bruker det å stå hva de forskjellige pipene samt error beskjedene betyr. Lenke til kommentar
Sansj Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 det er jo litt vanskelig å forklare men.. prøver or det.. det er førs et langt pip(3sek) så er det en pause på ca (1-2sek). alle delene skulle sitte helt bra. har bytta kjøler og vifte på prossesoren. ? kanskje det.?.. Lenke til kommentar
idjut2 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Hadde samme problem, viste seg at ramen satt litt løst i. Kan jo sjekke det Lenke til kommentar
Sansj Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 nei nei. det ser ikke ut til åvære ramen heler. Lenke til kommentar
Highsky Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 her finner du kanskje ut hva problemet er Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Kanskje lurt med skjermkort???? Lenke til kommentar
LeatherFace Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 det kan være for at datan er kald når du skrur den på... jeg har litt små problemer med det.... prøv og restart en 4 ganger... se om det hjelper:D Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 det kan være for at datan er kald når du skrur den på... jeg har litt små problemer med det.... prøv og restart en 4 ganger... se om det hjelper:D ok....Og hva i HÆLVETTE var vitsen med bildet? Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Det skyldes ganske gjerne at pcen mangler GPU, (Skjermkort) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå