lceman™ Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Har lenge lekt med tanken på å montere et anlegg på scooteren min (Honda SFX 50), men jeg har lite greie på høyttalere, og ikke noen fryktelig gode ideer om hva slags forsterker jeg skal lage/bruke. Kravene mine er: -mobilen som lydkilde -mulighet til å bruke mobilens handsfree i hjelmen (små høyttaler sydd inn i foret?) -en sub -to høyttalere -ingen boring/skruing i plasten Skal alltids klare å lage en overgang fra handsfree kontakta til f.eks minijack. Mobilen er en Nokia 6230, Handsfreen er Nokia Standard HDS-3. Batteriet på scooteren er på 12V 2.3 Amperetimer, jeg har tilgang til et batteri til på 7 amperetimer, men vil da helst ha en god måte å lade dette på. Alle forslag mottas med stor interesse. EDIT: beklager all omstokking av bokstaver, men jeg orker ikke gjøre noe med det. Endret 18. mars 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 En jeg kjenner har noen gamle compaq-høyttalere som er koblet til mp3-spilleren, under setet på aeroxen sin. Det må vel være mulig å gjøre noe sånn? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Monter noen høyttalere nedi der hjelmen hører hjemme som sub hvertfall! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Jeg tenkte i retning av noe sånn, men det er elektronikken og hva slags høyttalere som er problemet. Har sett litt på billige 2.1 anlegg til data litt her og der, men har som sagt ikke så god greie på sånne ting. Planen er å ha to høyttalere foran, montert i det området som det er oppbevaringsrom, og suben under setet. Endret 19. mars 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Her er en liten guide til stereo i scooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå