colombo230 Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har nå CD-rommen på h:, men ønsker nå å få den tilbake på d:. Jeg har harddisker på c:,e:,f: og g:, så det ville sett mye bedre ut om også d: var i bruk...Har prøvd Drivemapper, men det programmet gjør vel bare om referansene til programmene som peker til de forskjellige drivene, og ikke selve bokstavene... Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 du kan bruke et program som ligger på windowsSystem32diskmngt eller no. tror ikke alle versjonene av windows har det... Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Du kan gjøre det i --> Control Panel --> Administrative Tools --> Computer management --> Disk Management. Virker ikke det kan du prøve "Partition magic" du finner det flere steder. Lenke til kommentar
colombo230 Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Topp. Det funka. Jeg har WinXP. Merkelig at slike programmer er så ***** godt skjult i Windows, men vi snakker jo om windows så...:=) Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Syns ikke det er rart det er gjemt jeg :smile: Se for deg Stor Bedrift ASA med 1500 ansatte, hvor alle selvutnevnte dataexperter skal inn å klå, de forandrer en drive letter, og hele bootscriptet er f*c*ed.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå