Gå til innhold

Filmer som må komme seg på DVD!

Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig, Papillon. Jodorowsky: Abkcofilms.

Page of Madness bør komme seg på DVD òg. Njål og jeg leder marsjen her til lands. Sleng dere på.

7063941[/snapback]

Som nevnt tidligere ser det jo ut som om rettighetene er i ferd med å bli avklart og utgivelser godkjent etter restaureringene (og Cannes-visningene) av Holy Mountain og El Topo. Det blir spennende å se neste år.

Samme gjelder i og for seg Twin Peaks S2, et seriøst håp for ikke alt for langt ut på nyåret.

Og Kurutta Ippeji/A Page of Madness er ganske fantastisk, var så heldig å se et restaurert filmprint for noen år siden. Hele filmen ligger linket til som streaming video på imdb-sida (under Video clips), riktignok i lav oppløsning.

Ennå en som må komme seg på DVD:

Stuart Gordons From Beyond. Som etter alt å dømme kommer, restaurert, uklipt, neste år, trolig sen vår/tidlig sommer (det restaurerte printet med ble vist på en HD-kanal i USA tidligere i år, så bra ut).

Lenke til kommentar

Jeg leste litt om den og den virka interessant pga sin bruk av lyd, og da jeg skulle finne den, var den komplett umulig å få tak i på DVD (med unntak av en fransk versjon med spanske undertekster eller noe sånt). Jeg gidder ikke å kjøpe meg en VHS-spiller pga én film heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...