Papillon Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Page of Madness bør komme seg på DVD òg. Njål og jeg leder marsjen her til lands. Sleng dere på. 7063941[/snapback] Jøss. "This film was lost for fifty years until being rediscovered by Kinugasa in a shed in 1971." Lenke til kommentar
Njål Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Helt enig, Papillon. Jodorowsky: Abkcofilms. Page of Madness bør komme seg på DVD òg. Njål og jeg leder marsjen her til lands. Sleng dere på. 7063941[/snapback] Som nevnt tidligere ser det jo ut som om rettighetene er i ferd med å bli avklart og utgivelser godkjent etter restaureringene (og Cannes-visningene) av Holy Mountain og El Topo. Det blir spennende å se neste år. Samme gjelder i og for seg Twin Peaks S2, et seriøst håp for ikke alt for langt ut på nyåret. Og Kurutta Ippeji/A Page of Madness er ganske fantastisk, var så heldig å se et restaurert filmprint for noen år siden. Hele filmen ligger linket til som streaming video på imdb-sida (under Video clips), riktignok i lav oppløsning. Ennå en som må komme seg på DVD: Stuart Gordons From Beyond. Som etter alt å dømme kommer, restaurert, uklipt, neste år, trolig sen vår/tidlig sommer (det restaurerte printet med ble vist på en HD-kanal i USA tidligere i år, så bra ut). Lenke til kommentar
Anira Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Ikke akkurat en film, men RaskeMenn burde gi ut The Fast Show på DVD. Geniale showet, det fortjener å bli eviggjort Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Providence burde ærlig talt få kommet seg på dvd. 7063532[/snapback] Hvorfor det? Har du sett den? Er den bra mener du? Endret 14. oktober 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Jeg leste litt om den og den virka interessant pga sin bruk av lyd, og da jeg skulle finne den, var den komplett umulig å få tak i på DVD (med unntak av en fransk versjon med spanske undertekster eller noe sånt). Jeg gidder ikke å kjøpe meg en VHS-spiller pga én film heller. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Mot i brøstet bør komme på dvd snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå