Gå til innhold

Filmer som må komme seg på DVD!


Cuneax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk jeg glipp av Kill Bill superduperpakken, uncut og alt det der? Det var så mye snakk om det da 2ern kom ut, men siden det har ingen snakket om den. Kommer den aldri?

den kommer etter hvert, de må bare selge nok av første utgivelsene først, slik at mange nok kjøper dobbelt. det skal jo ikke være noen grunn til at vi kun skal kjøpe 1 versjon vet du.

Lenke til kommentar
Var den dubba til engelsk, den versjonen du har?

Den britiske DVD'en er dubbet ja.

 

Gikk jeg glipp av Kill Bill superduperpakken, uncut og alt det der? Det var så mye snakk om det da 2ern kom ut, men siden det har ingen snakket om den. Kommer den aldri?

Miramax (som er har rettighetene til Kill Bill) er eid av Disney. Og hvis de prøver å gi ut begge Kill Bill volumene med alle de japanske scenene, så kommer DVD'en til å bli NC-17. Siden Disney er et familievennlig selskap kommer de antageligvis til å stoppe utgivelsen pga NC-17 aldersgrensen. Og derfor har den aldri kommet.

 

Heldigvis prøver Harvey Weinstein (som styrer Miramax) å bryte fra Disney, og beholde rettighetene til Kill Bill slik at de kan gi ut 'Integral Versjonen'. Men slikt tar litt tid ;)

Lenke til kommentar
Heldigvis prøver Harvey Weinstein (som styrer Miramax) å bryte fra Disney, og beholde rettighetene til Kill Bill slik at de kan gi ut 'Integral Versjonen'. Men slikt tar litt tid ;)

Hvis Harvey Weinstein prøver å bryte med Disney så er det nok flere grunner en kun å kunne utgi en blodig versjon av Kill Bill. Har nok med noe av samme grunn som Pixar ikke fornyer sin kontrakt: PENGER. Disney stikker nok av med for mye av distribusjons inntektene.

 

Men det med NC-17 er nok sant, man kan ikke assosiere Mikke Mus med blodsprut i farger.

Lenke til kommentar
Var den dubba til engelsk, den versjonen du har?

 

Jeg må krype til korset, for jeg har jo slett ikke en engelsk utgave, men australsk. Litt pinlig, men slik kan det gå når jeg sitter på jobb og tar ting etter husken. Men min sone 4 utgave er ikke dubbet.

 

Edit: rettet opp hele fadesen av et innlegg.

Endret av Roy Harder
Lenke til kommentar
Heldigvis prøver Harvey Weinstein (som styrer Miramax) å bryte fra Disney, og beholde rettighetene til Kill Bill slik at de kan gi ut 'Integral Versjonen'. Men slikt tar litt tid ;)

Hvis Harvey Weinstein prøver å bryte med Disney så er det nok flere grunner en kun å kunne utgi en blodig versjon av Kill Bill. Har nok med noe av samme grunn som Pixar ikke fornyer sin kontrakt: PENGER. Disney stikker nok av med for mye av distribusjons inntektene.

Beklager hvis jeg antydet at det var den eneste grunnen. Det er bare den eneste grunnen jeg har lest om.

Lenke til kommentar
Er det kommet en skikkelig versjon av Batman  ?

Det kommer 2 disk versjoner av alle filmene i år, enten som promo for Batman Begins, eller sammen med Batman Begins når den slippes på DVD mot slutten av året.

 

Har ventet lenge på de versjonene

takker, da går de rett inn i samlingen...

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
La Cité des Enfants Perdus må komme seg på dvd sone 2 eller 0 snart, syns jeg.

Jeg har den på engelsk sone 2, og jeg kjøpte den på play.com, men filmen ser ut til å ha utgått. Du får fortsatt kjøpt den i Frankrike (http://www.amazon.fr/exec/obidos/search-handle-form/402-7135856-4900164), men da spørs det om det er tekst. Du klarer deg kanskje uten?

3979450[/snapback]

 

Har den engelske jeg også, men av en eller annen grunn er finnes den bare enten på fransk uten tekst eller dubet til engelsk... På VHS-versjonen har de derimot vært smarte nok til å tekste...

Lenke til kommentar
Har et par filmer:

 

- Rock And Roll Nightmare med John Mikl Thor!

- Monster A Go-Go

- Sinbad of the Seven Seas med Lou Ferrigno.

 

Amazon har Sinbad of the seven seas og Hercules I og II i en egen god-pakke. Det er sone 1 men funker for det.

Dette er dårlige filmer på sitt beste :thumbup: Ingenting slår scenen hvor Hercules kaster en bjørn ut i verdensrommet og den blir til et stjernetegn av en bjørn!

 

Filmene:

http://

http://www.amazon.com/gp/product/B00094ARU...g=UTF8&v=glance

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...