Cuneax Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg veit om noen filmer som ikke har kommet ut på DVD ennå, men som burde og fortjener det til de grader. En av disse er finske Talvisota (Vinterkrigen) fra 1989. Den handler om finnenes kamp mot den russiske invasjonen i 1939. En meget bra film. Jeg veit at den finnes på region 1 og på regionsfritt, men med svensk tekst! Den må komme på region 2, helst med engelsk eller norsk tekst.. Det ønsker jeg, ihvertfall. Noen flere som veit om filmer som må komme seg på DVD? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Gremlins 2 trenger absolutt å komme seg på Sone 2 DVD!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Har et par filmer: - Rock And Roll Nightmare med John Mikl Thor! - Monster A Go-Go - Sinbad of the Seven Seas med Lou Ferrigno. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Gid, det er mange! Jeg orker ikke å begynne en gang. Theo Angelopoulos er f.eks. en sjelden kar i DVD-handler. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Gamle Beatles produsent Allen Klein er ihvertfall en fyr som må skytes. Han nekter plent å la El Topo og Holy Mountain bli utgitt, og det er av en dum grunn han som sitter på rettighetene. Heldigvis har bootlegmarkedene gjort sitt for å få filmene tilgjengelig. Men konklusjon: Allen Klein - dum dum mann. S, Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Det er sikkert mange, men den jeg virkelig ønsker å få i hus er Fun! ..finnes jo f... ikke! ..ordentlig stilig film med bl.a. Alicia Witt.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg veit om noen filmer som ikke har kommet ut på DVD ennå, men som burde og fortjener det til de grader. En av disse er finske Talvisota (Vinterkrigen) fra 1989. Den handler om finnenes kamp mot den russiske invasjonen i 1939. En meget bra film. Jeg veit at den finnes på region 1 og på regionsfritt, men med svensk tekst! Den må komme på region 2, helst med engelsk eller norsk tekst.. Det ønsker jeg, ihvertfall. Noen flere som veit om filmer som må komme seg på DVD? Så enig så enig. En annen film jeg savner er Cool Hand Luke (R2) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Døden på Oslo S (Den er kanskje på DVD, VHS iallefall.) Giftige Løgner. De Blå Ulvene. Pelle og Proffen filmer, ja. Elsker de. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Mononoke Hime skulle så absolutt vært på Sone 2 Jeg begynner nesten å grine bare jeg skriver Mononoke Hime Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Mononoke Hime skulle så absolutt vært på Sone 2 Hva er galt med sone 1/3? Endret 20. mars 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Mononoke Hime skulle så absolutt vært på Sone 2 http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=97962 - Er ikke denne Sone 2? Inglorious Bastards Garden of Delights Seven Notes in Black Burst City Og Four Flies on Grey Velvet , heldigvis prøver Blue Underground å få tak i den, og få gitt den ut. Hvor langt de har kommet vet jeg ikke. Er nok en stund til. ++ Men jeg kommer ikke på flere akkurat nå. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Mononoke Hime skulle så absolutt vært på Sone 2 Jeg begynner nesten å grine bare jeg skriver Mononoke Hime Så kjøp det på sone 2 da... Link til imdb, så trykker du på dvd ikonet for England (under shop, øverst til høyre). Da kommer du til Amazon.uk, der du kan handle filmen som du savner på dvd. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 God daim! Var den på sone 2 også ja Det som er galt med sone 1/3 LarsP er at DVD spillern min ikke støtter det Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Plastposen (med Jon Skolmen) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Plastposen (med Jon Skolmen) Jaaa! Den er rå! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 The Ewok adventure. Tror ikke den finnes på DVD(?) Det er bamsene fra Star Wars Ep.6. Husker jeg tok den opp på VHS når den gikk på TV2 for maaange år siden. Men jeg finner ikke kassetten Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Firecracker Eneste grunn til at jeg vil se den er for å se hvordan Mike Patton er som skuespiller Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 The Ewok adventure. Tror ikke den finnes på DVD(?) Det er bamsene fra Star Wars Ep.6. Husker jeg tok den opp på VHS når den gikk på TV2 for maaange år siden. Men jeg finner ikke kassetten Har jeg et gammelt inntak av og ville syntes det var fint om det kom på DVD også Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Kom på en film til Rolling Thunder. Endret 28. mars 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå