Gå til innhold

Filmer som må komme seg på DVD!

Cuneax

Anbefalte innlegg

Jeg veit om noen filmer som ikke har kommet ut på DVD ennå, men som burde og fortjener det til de grader.

En av disse er finske Talvisota (Vinterkrigen) fra 1989. Den handler om finnenes kamp mot den russiske invasjonen i 1939. En meget bra film. Jeg veit at den finnes på region 1 og på regionsfritt, men med svensk tekst! Den må komme på region 2, helst med engelsk eller norsk tekst.. Det ønsker jeg, ihvertfall. Noen flere som veit om filmer som må komme seg på DVD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamle Beatles produsent Allen Klein er ihvertfall en fyr som må skytes.

Han nekter plent å la El Topo og Holy Mountain bli utgitt, og det er av en dum grunn han som sitter på rettighetene.

Heldigvis har bootlegmarkedene gjort sitt for å få filmene tilgjengelig.

Men konklusjon:

Allen Klein - dum dum mann.

S,

Lenke til kommentar
Jeg veit om noen filmer som ikke har kommet ut på DVD ennå, men som burde og fortjener det til de grader.

En av disse er finske Talvisota (Vinterkrigen) fra 1989. Den handler om finnenes kamp mot den russiske invasjonen i 1939. En meget bra film. Jeg veit at den finnes på region 1 og på regionsfritt, men med svensk tekst! Den må komme på region 2, helst med engelsk eller norsk tekst.. Det ønsker jeg, ihvertfall. Noen flere som veit om filmer som må komme seg på DVD?

Så enig så enig. En annen film jeg savner er Cool Hand Luke (R2)

Lenke til kommentar
Mononoke Hime skulle så absolutt vært på Sone 2 :love:

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=97962 - Er ikke denne Sone 2?

Inglorious Bastards

Garden of Delights

Seven Notes in Black

Burst City

Og Four Flies on Grey Velvet , heldigvis prøver Blue Underground å få tak i den, og få gitt den ut. Hvor langt de har kommet vet jeg ikke. Er nok en stund til.

++ Men jeg kommer ikke på flere akkurat nå.

Lenke til kommentar
The Ewok adventure. Tror ikke den finnes på DVD(?) Det er bamsene fra Star Wars Ep.6. Husker jeg tok den opp på VHS når den gikk på TV2 for maaange år siden. Men jeg finner ikke kassetten :(

Har jeg et gammelt inntak av og ville syntes det var fint om det kom på DVD også :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...