-Tori- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Har laget hullet nå. Ble ganske fornøyd. Deler det med dere når pappa kommer hjem med kameraet. I kveld eller i morgen. Tror kanskje jeg skal pusse hele kabinettet, så bruke Autosol, og til slutt klarlakk. Men bare kanskje. Skal ihvertfall skaffe termometer. Edit; 300 innlegg! Endret 26. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Her er resultatet. Hva synest dere? Lenke til kommentar
sygard Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Nice tori13! Skal ha to 12cm vifter oppå case'n min også så snart jeg får vannkjlingen min Må vel prøve å bygge noe spennende slik at det ikke ser så vanlig ut ..:: Sygard ::.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 sygard og tori13: Det dere hadde var vel ikke hjemmelaget kabinett? Ville heller kalt det en mod. Men det var absolutt ikke dårlig Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 sygard og tori13: Det dere hadde var vel ikke hjemmelaget kabinett? Ville heller kalt det en mod. Men det var absolutt ikke dårlig Ok da, men hadde lagt ut planene mine her så tenkte jeg også at jeg kun legge bilder. Når jeg skal "installere" termometer skal jeg lage en egen post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå