StepOw Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Fra sidenFront Topp Bak Som dere ser er jeg ingen bra fotograf Nei, men rosemaling har du dreisen på Lenke til kommentar
Empty Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 (endret) Fra sidenFront Topp Bak Som dere ser er jeg ingen bra fotograf Kan ikke si jeg har sett dette på et kabinett før, meget bra utført ! Endret 22. mars 2005 av Empty Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Fra sidenFront Topp Bak Som dere ser er jeg ingen bra fotograf Nydelig utført! Gammelt blandet med nytt.. Fint det finnes patrioet på forumet! Lagde du kabinettet i forbindelse med 100 års jublieumet..? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Jeg hadde heller ikke sett rosemaling på kabinetter før og tenkte at dette kunne bli fint. dessverre lagde jeg dette før jul en gang og tenkte egentlig ikke over jubileumet i år. Det er heller ikke jeg som har malt det. Er ei av Norges beste rosemalere som har malt kabinettet. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Var det ikke 800 hundre det kom på med rosemaling? Synest jeg husker det. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Var det ikke 800 hundre det kom på med rosemaling? Synest jeg husker det. Det stemmer det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 post flere bilder nåda folkens!!!!!! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Genialt kabinett Skjalg85. Lenke til kommentar
sygard Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har fiklet litt med et ørlite prosjekt i et par dager kjøpte temperaturmåler på clas ohlson for 49,- moddet slik at jeg fikk 2 eksterne sensorer, brukte fronten på temperatursensoren sammen med litt sparkel og vips så kan jeg overvåke pc'n når jeg ikke har mulighet til å se temperaturene på skjermen (spill, fullskjerms applikasjoner o.s.v.) foran uten lakk inni ferdig ..:: Sygard ::.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 oooooh..... smooth Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Den var elegant utført ja. Det så faktisk ut som om det skulle være der. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Har fiklet litt med et ørlite prosjekt i et par dager kjøpte temperaturmåler på clas ohlson for 49,- moddet slik at jeg fikk 2 eksterne sensorer, brukte fronten på temperatursensoren sammen med litt sparkel og vips så kan jeg overvåke pc'n når jeg ikke har mulighet til å se temperaturene på skjermen (spill, fullskjerms applikasjoner o.s.v.) foran uten lakk inni ferdig ..:: Sygard ::.. Genialt! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Nydelig sygard! Helt fantastisk elegant utført.. Og som gunz sier: Smoooth! Fikk noen egne idèer nå gitt.. Lenke til kommentar
xcase Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 hva med å putte en eller to blå leds ved siden av displayet? alså, ikke utenpå men inni, sånn at displayet blir "blått" ? Lenke til kommentar
sygard Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Takk å takk for alle tilbakemeldingene xcase Skrevet 25/03/2005 : 12:23 hva med å putte en eller to blå leds ved siden av displayet? alså, ikke utenpå men inni, sånn at displayet blir "blått" ? Joa, bra ide, saken er den at det er utrolig tynt akkurat i sidene på displayet, det ble faktisk en liten skade på den når jeg pussa med sandpapir, lista på høyre side av displayet knakk. Det er nesten ikke synelig, men det er der liksom. Det je skulle hatt er et bakgrunnsbelyst display... ..:: Sygard ::.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 I morgen skal jeg opp på ByggMix/Mega å kjøpe termometer. Tror jeg skal bygge det inn i et deksel til en 5 1/4 brønn. Lenke til kommentar
sygard Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Hehe! Bra! :!: Supert at flere har planer om å modde litt! Det trenger ikke å være mye, bare litt for å få det personlige preget på din personlige boks Legg opp linker til bilder når jobben er i gang/ferdig a! ..:: Sygard ::.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Hmm... termometer var litt for dyr der, venter på en tur til clas ohlson. Men fikk kjøpt kutteskiver til dremelen min! Så nå er jeg klar for en hver casemod! Edit; tror jeg skal lage et 80 mm viftehull på toppen, tar bilder når jeg er ferdig, hvis jeg gjør det da. Endret 26. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Foressten er går det bra å skjære hull til vifte med dremel, har bare prøvd med stikksag. Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Mitt prosjekt. Enjoy God Påske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå