Gå til innhold

Post deres hjemmelagde kabinetter her!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde heller ikke sett rosemaling på kabinetter før og tenkte at dette kunne bli fint. dessverre lagde jeg dette før jul en gang og tenkte egentlig ikke over jubileumet i år. Det er heller ikke jeg som har malt det. Er ei av Norges beste rosemalere som har malt kabinettet.

Lenke til kommentar

Har fiklet litt med et ørlite prosjekt i et par dager :) kjøpte temperaturmåler på clas ohlson for 49,- moddet slik at jeg fikk 2 eksterne sensorer, brukte fronten på temperatursensoren sammen med litt sparkel og vips så kan jeg overvåke pc'n når jeg ikke har mulighet til å se temperaturene på skjermen (spill, fullskjerms applikasjoner o.s.v.) :p

foran uten lakk

inni

ferdig

..:: Sygard ::..

Lenke til kommentar
Har fiklet litt med et ørlite prosjekt i et par dager :) kjøpte temperaturmåler på clas ohlson for 49,- moddet slik at jeg fikk 2 eksterne sensorer, brukte fronten på temperatursensoren sammen med litt sparkel og vips så kan jeg overvåke pc'n når jeg ikke har mulighet til å se temperaturene på skjermen (spill, fullskjerms applikasjoner o.s.v.) :p

foran uten lakk

inni

ferdig

Genialt!

Lenke til kommentar

Takk å takk for alle tilbakemeldingene :blush:

xcase Skrevet 25/03/2005 : 12:23

hva med å putte en eller to blå leds ved siden av displayet?

alså, ikke utenpå men inni, sånn at displayet blir "blått" ?

Joa, bra ide, saken er den at det er utrolig tynt akkurat i sidene på displayet, det ble faktisk en liten skade på den når jeg pussa med sandpapir, lista på høyre side av displayet knakk. Det er nesten ikke synelig, men det er der liksom. Det je skulle hatt er et bakgrunnsbelyst display...

Lenke til kommentar

Hehe! Bra! :!:

Supert at flere har planer om å modde litt!

Det trenger ikke å være mye, bare litt for å få det personlige preget på din personlige boks :) Legg opp linker til bilder når jobben er i gang/ferdig a!

Lenke til kommentar

Hmm... termometer var litt for dyr der, venter på en tur til clas ohlson.

Men fikk kjøpt kutteskiver til dremelen min! :dremel:

Så nå er jeg klar for en hver casemod! ;)

Edit; tror jeg skal lage et 80 mm viftehull på toppen, tar bilder når jeg er ferdig, hvis jeg gjør det da.

Endret av tori13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...