MartinF Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Hei.... En kompis driver å lager en hjemmeside. I den anledning trenger han et script. Tenkte jeg kunne spørre her siden det er så mange her Altså han trenger noe som han kaller logge script. Det vil si at du logger inn med passord og kan logge flyturer du har fkydd på flight sim.... Hvis du går til Vbraa sine sider og logger inn med Brukernavn: Test og passord: Test så kan du se hva jeg mener.. Noen som klarer å fikse noe sånt`? TAKK!! ---- Kan jo også spørre om det finnes noen Phtoshop folk her? Han trenger også en header i størrelsen 680 x 154 px det skal kun stå Virtual Britannia. Her er noen linker og bilder du kan få inspirasjon fra... http://www.britanniaairways.com/ Han ønsker også .PSD filen *emnetittel er rettet* Endret 27. april 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Besøk hotscripts.com og se etter gjestebøker. Kanskje det går ann å redigere et slikt til å passe inn? :-) Er sånn at emnefelt er viktig, var det ikke for at du spurte om fs4004 så hadde du ikke fått svar gitt... sorry mac. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Folk flest har sikkert nok å gjøre fra før av, uten å ta på seg litt større gratisoppdrag. Hvis det hadde vært penger inn i bildet hadde nok oppsluttningen vært en litt annen Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 *får nesten lyst til å hjelpe Martins90 med oppgavene hans for å bevise for SirIce at det faktisk finnes folk som gjør ting gratis her i verden* Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 I tillegg så får du PHP-forumet til å virke som Norsk Webforum og da stikker jeg rimelig kjapt :o Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 I tillegg så får du PHP-forumet til å virke som Norsk Webforum og da stikker jeg rimelig kjapt :o Har du noe imot det? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg misliker store deler av Norsk webforum sitt forum. Rett og slett fordi meninga er at du skal lære, ikke få ting servert på sølvfat, noe du får på norsk webforum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå