Xantix Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har 3 pc 'er i et hjemmenettverk. 2 stasjonære og 1 bærbar pc. Bruker en SMC wireless router. Alt har fungert utmerket men på den ene stasjonære pc'en så får jeg nå opp den meldingen om begrenset eller ingen forbindelse. De to andre fungerer utmerket. Har ikke gjort noe som helst. Den fungerte når jeg gikk og la meg, stod så opp måtte restarte den da ingen ting beveget seg og da oppstod følgende problem. Bruker det integrerte via nettverksporten. Har prøvd å avinstallere og installere på nytt, restarte router og modem men til ingen nytte Noen som har lurere forslag? X. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Har selvfølgelig prøvd å reparere forbindelsen men får da at den ikke klarer å fornye i.p. adressen Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Har lest de andre trådene, prøvd den microsoft patchen, winsockfix program og ingenting har hjulpet. Kan være det integrerte via nettverkskortet som ikke er helt bra...... Jeg får grave frem et pci nettverkskort fra kassen med de 1000 rare deler og kabler. X. Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Har hørt at helt ferske oppdaterte drivere har løst problemet for noen.. Vet ikke om du har prøvd det, men det er iallefall verdt et forsøk om du ikke har prøvd.. Endret 18. mars 2005 av Cantus Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 19. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2005 Kan nå bekrefte at pc'en er på nett igjen etter å puttet inn et rent pci nettverkskort. Så da ligger feilen i via km400 integrerte kortet. Prøvde med nyeste driver og det fungerte ikke noe bedre av den grunn. Rart, for pc'en sier ikke noe annet enn at "denne enheten fungerer som det skal" og når jeg fjerner den så legges den inn på nytt. Har to ulike OS og den vil ikke på nett uansett hvilket os jeg starter opp så det kan virke som om den nærmest er deffekt.... Med mindre noen vet om hvordan jeg kan få fikset den. Har fungert fint det siste året, men som sagt fra den ene dagen til den andre sluttet den plutselig å virke. X. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Noen som har klart å fikse dette problemet? Ser helst at jeg får brukt det integrerte nettverkskortet da jeg ikke har ledige pci plasser. Måtte ta ut et usb/firewire kort for å sette inn det andre. X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå