Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til å logge meg på en Cnet crw 854

Anbefalte innlegg

Har snublet over en Cnet CRW 854 router. Har ikke manual eller noe sånt, og trenger hjelp til standard brukernavn, passord og IP. Jeg har resatt routeren, men finner ikke ut hvilken IP man skal bruke.

Jeg har kikket på hjemmesidene til produsenten, og finner kun et "skrytedatasheet", ingen manual eller opplysninger jeg kan bruke. Selv ikke grundige søk med Google har hjulpet. Noen her som tilfeldigvis har samme boks?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har snublet over en Cnet CRW 854 router. Har ikke manual eller noe sånt, og trenger hjelp til standard brukernavn, passord og IP. Jeg har resatt routeren, men finner ikke ut hvilken IP man skal bruke.

Den skal dele ut IP-er med DHCP og da er routerens IP den du finner som gatewayadresse. Admin og password er påloggingen mener jeg og huske eller admin admin

Lenke til kommentar

Ja, jo, takk for innspill, og kjenner til den derre gatewayadressen. Problemet her er trolig at boksen står på "motta IP- adresse fra DHCP, mens IP- adressen her er fast. Derfor får ikke routeren IP, og da starter den tydeligvis ikke skikkelig- den står bare og leker løpelysorgel. Derfor hadde det vært veldig fint om noen kunne hoste opp IP- adressen som skal brukes til konfigurering. Har testet de mest opplagte, og det er ikke noen av dem..

Lenke til kommentar
Derfor hadde det vært veldig fint om noen kunne hoste opp IP- adressen som skal brukes til konfigurering. Har testet de mest opplagte, og det er ikke noen av dem..

GW-adressen som den deler ut er router IP-en, den skal starte selv om den ikke får IP på WAN, står den og blinker på en sær måte er den antagelig defekt eller feilflashet.

Lenke til kommentar

Ingen erfaring med ustabilitet, kanskje grunnet min erfaring med at den rett og slett bare dør i hytt og gevær..

Jeg fikk nemelig akkurat min nr 2 Cnet router i retur fra Komplett, siden den første bare døde som en annen gullfisk (så jeg har kun brukt den noen dager)

Den går forøvrig noe inni h....te varm. Nekter å tro den varer evig akkurat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...