bastar Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg har en cl1557 md radeon mobility 9700, jeg får koblet den opp mot min gamle lcd den ærverdige q17. Det går fint, etter litt triksing og miksing. Hvis jeg kobler opp den nye diboss d boss skjermen min får jeg ingenting. Jo jeg får noe skurr på skjermen. Den eneste oppløsningen som fungerer er 1360*768 sånn nogenlunde, men den viser bare endel av bildet. Og det er noe feilgrafikk. Dette er jo bare for jævlig tungvint. Jeg har holdt på i 5 timer med å stille på hz og oppløsninger. Ingen kan vel besvare spørsmålet men om dere har noen tips på hvordan jeg kommer meg videre. Det er jo midlt sagt frustrernde. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Kanskje du bør endre emnetittelen Endret 18. mars 2005 av NiwT Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg