Gå til innhold

Lav fps (0-40) i Counter-Strike:Source

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med CS:S, når jeg spiller, public, og create med boter, så får jeg meget lav fps, tidvis 0-2fps, uten å gå for mye inn på dette, så kan jeg si at spillet er uspillbart. Dette er på en Whitebox CL1557.

Jeg har alt av grafikk på low, og kjører 800x600 i oppløsning.

Jeg kjører siste utgave DNA-drivere.

Specs:

Centrino 1,6ghz

1024MB PC2700RAM

Ati Radeon 9600-m (64mb ram)

Noen som har et konstruktivt forslag til en løsning?

Før noen slenger kommentaren "søke først?" ut, jeg har søkt, fant ikke noe svar på problemet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem med CS:S, når jeg spiller, public, og create med boter, så får jeg meget lav fps, tidvis 0-2fps, uten å gå for mye inn på dette, så kan jeg si at spillet er uspillbart. Dette er på en Whitebox CL1557.

Specs:

Centrino 1,6ghz

1024MB PC2700RAM

Før noen slenger kommentaren "søke først?" ut, jeg har søkt, fant ikke noe svar på problemet mitt.

Kjøpe deg nytt skjermkort. Tror du har bra nok prosessor, men dette spillet krever litt grafikk minne. Bare et forslag. Du får et radeon 9800 pro 128mb ganske billig på komplett og andre steder.

Lenke til kommentar

Specs:

Centrino 1,6ghz

1024MB PC2700RAM

Kjøpe deg nytt skjermkort. Tror du har bra nok prosessor, men dette spillet krever litt grafikk minne. Bare et forslag. Du får et radeon 9800 pro 128mb ganske billig på komplett og andre steder.

Dette er en whitebox, cl1557, bærbar :p har en stasjonær som det også spilles på, med 9800pro-kort, men er det sannsynlig at det rett og slett er mangel på grafikkminne? Siden jeg tross alt kjører på en lav oppløsning, og har en relativt rask grafikkprosessor? For iht gpu har kompis med 9200 ingen problemer, dvs, ikke like store problemer :p

Det er ikke så morsomt å bytte skjermkort på bærbare gitt...

For ikke å snakke om garantiordninger som går til h. ;)

Endret av Nomix
Lenke til kommentar
Cpu'en og skjermkortet ditt er jo ikke det aller beste du kan få tak i, så du burde egentlig være kjempefornøyd når du kommer opp i 40 fps.

No offence.

Bemerker at min cpu tilsvarer 2,7ghz som p4. Og, venner av meg har dårligere skjermkort, uten at deres spill er uspillbart, som det er hos meg.

Lenke til kommentar
Cpu'en og skjermkortet ditt er jo ikke det aller beste du kan få tak i, så du burde egentlig være kjempefornøyd når du kommer opp i 40 fps.

No offence.

Bemerker at min cpu tilsvarer 2,7ghz som p4. Og, venner av meg har dårligere skjermkort, uten at deres spill er uspillbart, som det er hos meg.

Du tar vel og tuller nå...?

Lenke til kommentar

No offence.

Du tar vel og tuller nå...?

Han gjør nok ikke det. Centrino-prosessoren er ganske mye kraftigere pr MHz enn vanlige CPU'er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...