Allx Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei.. Jeg sitter her me et lite problem jeg.... Jeg skal ha et dokument til å copiere seg Mange ganger.. Men gidder ikke skrive eks: 1-2-3-4 etter vært dokument navn... så lurte på om det var noen måte å kunne få Cmd til å lage et selv.... Noe i nærheten av dette... vis det var noe som het Eks: %random% her er en Liten Bit av Scriptet mitt.... vis det hjelper dere noe på Vei: set melding=set /p melding=Din melding: if not '%melding%'=='' set melding=%melding:~0,50%ECHO.set tekst=set /p tekst=Navn pA txt dokument?:if not '%tekst%'=='' set name=%tekst:~0,50%ECHO.set fil=set /p fil=fil pA txt dokument?:if not '%fil%'=='' set fil=%fil:~0,50%ECHO %melding%>>%tekst%.%fil%:daloopCOPY %Tekst%.%fil% copy.txtgoto dalooppauseExit Vis noen finner ut/væit ossen man fixer detta... plz Post så fort som muli.... Lenke til kommentar
Allx Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Foresten.... Fant ut av det... ingen grunn til bekymring... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå