Gå til innhold

Får tilsendt merkelig .exe fil på MSN...

Anbefalte innlegg

Hei,

i dag har 2 kontakter på MSN prøvd å sende meg fila "Best_friend.exe". Jeg har selvfølgelig ikke godtatt, siden fila ser litt mistenkelig ut. Spesielt når det er 2 stykker som har prøvd å sende meg samma fila. Det virker heller ikke som om de som sender den vet at de sender den. Noen som har opplevd det samme?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og noen lurer på hvorfor folk får virus? At folk egentlig vurderer om de skal åpne en exe fil som blir sendt uoppfordret.

Er det ikke enkelt, slett alt av vedlegg (i mail, msn, osv) som du får uoppfordret

Heldigvis hadde trådstarter vett nok til å ikke godta filoverførselen, men det er dessverre mange som gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

jeg var en av dem som klarte A opne en av de filene...det var en kamerat som sendte..og jeg tengte at han ikke ville gjOre noe stygt med pc en min

du kan lese litt lengre nede sikkerhet om det

Lenke til kommentar
Og noen lurer på hvorfor folk får virus? At folk egentlig vurderer om de skal åpne en exe fil som blir sendt uoppfordret.

Er det ikke enkelt, slett alt av vedlegg (i mail, msn, osv) som du får uoppfordret

Heldigvis hadde trådstarter vett nok til å ikke godta filoverførselen, men det er dessverre mange som gjør det.

jeg bruker å slette alle .exe filer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...