embark Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hei, i dag har 2 kontakter på MSN prøvd å sende meg fila "Best_friend.exe". Jeg har selvfølgelig ikke godtatt, siden fila ser litt mistenkelig ut. Spesielt når det er 2 stykker som har prøvd å sende meg samma fila. Det virker heller ikke som om de som sender den vet at de sender den. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
ratix Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorfor lager du en post om dette? Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Hvorfor lager du en post om dette? Fordi jeg lurer på hva denne fila er/hva den gjør (hvis det er virus eller noe). Ikke noe annet enn det. Lurte bare... Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Det er nok virus. Be de som "sender" deg fila om å få ordna maskinene sine fort som h..... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Og noen lurer på hvorfor folk får virus? At folk egentlig vurderer om de skal åpne en exe fil som blir sendt uoppfordret. Er det ikke enkelt, slett alt av vedlegg (i mail, msn, osv) som du får uoppfordret Heldigvis hadde trådstarter vett nok til å ikke godta filoverførselen, men det er dessverre mange som gjør det. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 masse sånn ute og går nå...jeg var en av de som fikk e-post, men var så lur at jeg så kommentaren på dnbnor.no... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270767 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Flyttes til Programvare->Sikkerhet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 jeg var en av dem som klarte A opne en av de filene...det var en kamerat som sendte..og jeg tengte at han ikke ville gjOre noe stygt med pc en min du kan lese litt lengre nede sikkerhet om det Lenke til kommentar
ratix Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Og noen lurer på hvorfor folk får virus? At folk egentlig vurderer om de skal åpne en exe fil som blir sendt uoppfordret. Er det ikke enkelt, slett alt av vedlegg (i mail, msn, osv) som du får uoppfordret Heldigvis hadde trådstarter vett nok til å ikke godta filoverførselen, men det er dessverre mange som gjør det. jeg bruker å slette alle .exe filer Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Er vel en versjon av Brotopia-viruset. Be dine kontaker renska maskinen sin for virus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå