dabear Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg egentlig list å droppe hele microsoft verden, og har derfor prøvd ut en del distroer i Vmware, men nå kommer problemet. Jeg får nemlig nettverk gjennom en usb-adapter fra 3com. Jeg hadde før et 11g pcikort (fra topcom) som jeg fikk til å virke, men det har jeg ikke altså lenger. Jeg har søkt en del, men jeg finner rett og slett ikke noen drivere for denne usb-adapteren til linux (kjører SuSe 9.1). Håper på hjelp.. Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg egentlig list å droppe hele microsoft verden, og har derfor prøvd ut en del distroer i Vmware, men nå kommer problemet. Jeg får nemlig nettverk gjennom en usb-adapter fra 3com. Jeg hadde før et 11g pcikort (fra topcom) som jeg fikk til å virke, men det har jeg ikke altså lenger. Jeg har søkt en del, men jeg finner rett og slett ikke noen drivere for denne usb-adapteren til linux (kjører SuSe 9.1). Håper på hjelp.. USB-WLAN kort er forferdelige. De er ustøtta under så godt som alle Unix-varianter, og under Windows er det ikke alltid de funker heller. Min største anbefalning er å finne ett Ethernet-WLAN-kort som er støtta. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Var en artikkel på linux1.no for en stund siden om USB/WLAN, søk litt så finner du den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå