Nidhogg Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ja du hørte rett....Turboneger kommer ut med nytt album 2.mai som skal hete Party Animals. Les mer om den nye stilen her: http://www.babylonforever.com Tracklist: All My Friends Are Dead (Har blitt spillt en del på P3,kanskjer man høre den på nrk) Blow Me(Like The Wind) City Of Satan Wings Of Destruction Wasted Again High On The Crime If You See Kaye Stay Free Babylon Forever Hi.I Ain't Got No Pulse Hot Stuff - Hot Shit (En "tribute" sang til Åsne Seierstad) Final Warning Teksten til sangen Hot Stuff - Hot Shit, som er dedikert til Åsne Seierstad: Hot stuff When I see you on my TV screen Hot stuff Oh, you make me wanna cream my jeans Hot shit Bh boy, I wish I was your man Oh baby, take good care in Afghanistan Hot lips When I see tou on the battlefield Hot tits Oh man, I hope you don't get killed Hot shit Oh boy, you just look so good But now it looks like you're stuck in the wrong neighborhood Hot stuff Hot stuff Hot shit You took a bite of my heart and now I don't know what to do with it Hot stuff Hot stuff Hot shit You hi-jacked my heart and now I think I'm gonna throw a fit Hot buns In the middle of a firefight Hot boobs Handgranades tearing up the night Hot legs Don't lose your heart to another man Like the leader of some warring clan Hot cakes Let me know, can I anticipate Hot lips To wine and dine you at a special date Hot licks When you get back tell me yes or no Please get out of the war zone cause I need you so Hot stuff Hot stuff Hot shit You took a bite of my heart and now I don't know what to do with it Hot stuff Hot stuff Hot shit You hi-jacked my heart and now I think I'm gonna throw a fit Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Dette ser jo bra ut på papiret Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Ser frem til dette. Faktisk! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Dette ser jo bra ut på papiret og enda bedre blir det....kan jeg love dere.... Turboneger har hittil bare spilt 3 nye sanger på de få konsertene de har holdt rundt juletider og til no. Det er Blow me(Like the wind), All my friends are dead og Wasted Again. Kan med hånden på hjertet si at det var ekstremt bra.. Konsert datoer fremover de neste månedene: http://home.t-online.de/home/trbarkiv/live_02.htm Endret 18. mars 2005 av Nidhogg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Veit ikke jeg...er diehard metalfan (mange forskjellige genre) men Turboneger har bare aldri truffet meg i hjertet. Jeg syns vokalen er platt og kjedelig. Ikke rå nok som Lemmy sin stemme til å synge sånn rett fram. Føler meg som en av de få som har gått forbi TN uten å miste munn & mæle. All My Friends are Dead? Da blir jeg irritert og skrur ned radioen.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 2.mai 2005 er nå flaggdag! Turboneger er bare helt fantastiske! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 Veit ikke jeg...er diehard metalfan (mange forskjellige genre) men Turboneger har bare aldri truffet meg i hjertet. Jeg syns vokalen er platt og kjedelig. Ikke rå nok som Lemmy sin stemme til å synge sånn rett fram. Føler meg som en av de få som har gått forbi TN uten å miste munn & mæle. All My Friends are Dead? Da blir jeg irritert og skrur ned radioen.. smaken er som baken; det stinker dritt av den Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 tøft med ett nytt turboneger ablum måtte bare måbbe litt.. men det blir sikkert kult.. turboneger ruuuler Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Kommer til å høre den igjennom, legge den på hylla og vente til jeg blir lei av den på sommerens vorspiel. Lenke til kommentar
StianHH Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 2. Mai er hellig. Gleder meg til å høre Hank synge If You See Kaye (F.U.C.K) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) er det ikke et sted det går an å bestille den nå a ? Endret 21. mars 2005 av 2mass Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Dette kan jo bli bra, så lenge de lar Euroboy utfolde seg like på gitaren hehe. Blir sikkert en del party slægere på dette albumet ja. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dette kan bli bra. Håper de fortsatt holder på tråden til det gamle Alice Cooper-bandet. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Mitt håp er at de klarer å komme med noe nytt i f forhold til de tidligere albumene. Jeg synes de blir utrolig kjedelige i lengden. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 vell, vell....her er ivertfall "artworket", som det heter på godt norsk, til Party Animals: http://www.unitdeltaplus.com/turbonegro/ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Ingen tvil om hvilket band som har inspirert dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå