Dell inspiron Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 hehe,liten opplysning Åpnet opp min lacie 250 gig externe boks,der lå det en maxtor maxline plus 2 Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 dette er ikkje noko nytt. trenger kun gå til datamaskinbehandling og sjekke der.. Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 De LaCie diskene jeg har sett på har brukt WD HD. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 dette er ikkje noko nytt. trenger kun gå til datamaskinbehandling og sjekke der.. Det er ofte eksterne produsenter skjuler denne informasjonen ved å lage et eget serienr som vises i datamaskinbehandling. Eks "LacieUSB200" bare for å finne på noe. Jeg mener jeg fant en Seagate i en Lacie-disk. De tar vel det som er lønnsomt til de forskjellige modellene. Teknisk sett er det vel ikke store forskjellene, og de kan vel bytte ut WD med Maxtor eller Seagate om en disk er defekt, kunden skal jo uansett ikke merke noe til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå